ВСЕ БУДЕ ОНЛАЙН?
Сучасні компанії постійно змінюються, і так само вимагають від співробітників безперервного навчання, розвитку та, навіть, зміни професії. Звісно, такі вимоги потребують двох основних ресурсів: часу та грошей.
Навчання в традиційному чи у внутрішньокорпоративному форматі вимагає різної кількісті часу, але все одно потребує узгодження робочого графіку співробітників з графіком тренера або викладача.
В обох випадках це може коштувати достатньо дорого, якщо вам потрібен якісний освітній продукт.
Тому компанії все частіше використовують онлайн-формат навчання. Суцільні вигоди: контент доступний у будь-який час, витрати менше, якість тренера або викладача можна перевірити до покупки продукту.
Але тут постає ГОЛОВНЕ ПИТАННЯ: якщо ви готові вчити своїх співробітників онлайн, то чи будете готові приймати на роботу працівників, які свою освіту чи кваліфікацію отримали у такий самий спосіб?
■ Ви погодитесь на фінансиста, який навчався дистанційно?
■ Вам потрібен НR, якій здобув фах онлайн?
■ Чи достатньо колишньому сейлзу тільки досвіду та онлайн-курсів, для того, щоби ви прийняли його на посаду маркетолога??
Про майбутнє корпоративної онлайн-освіти, її переваги і недоліки, ми і будемо дискутувати на Менеджмент-кафе в Бізнес-школі МІМ 18 лютого з 19:00 до 21:00.
З нами буде Дмитро БАЙКАЛОВ, творець онлайн-маркетплейса знань Training.Academy, HR-директор Укргазбанку.
Ведучий зустрічі – Олександр СУДАРКІН, керівник програми Pre-MBA «Менеджмент та лідерство», доцент бізнес-школи МІМ.
Приходьте, буде цікаво!