Розпочала навчання група pre-MBA Маркетинг

26 квітня 2021

Ще одна група з 27 слухачів розпочала навчання в МІМ. Цього разу на програмі pre-MBA Маркетинг зібралися представники ІТ-сфери, фахівці з фармацевтичної галузі та медійники.

На сьогодні маркетинг займає важливе і невід’ємне місце у житті кожної компанії, сказала під час відкриття програми Президент МІМ Ірина Тихомирова, і додала, що витрати підприємства на маркетингову стратегію – це насправді  інвестиція у розвиток в майбутньому.

«Для того, щоб компанія розвивалась гармонійно, потрібно, щоб на всіх рівнях було усвідомлення важливості маркетингу, що без нього розвитку не буде. Також має бути розуміння, що маркетинг – це не функція, а частина життя компанії. Не зважаючи на те, що програма називається pre-MBA Маркетинг, насправді вона про бізнес, в якому сучасний маркетинг, як і сучасні фінанси, є його кров’ю, наповненням».

Першу лекцію для групи прочитав Олексій Виноградов, Віце-президент МІМ, Директор програми pre-MBA Маркетинг. Нинішня компіляція навчального матеріалу відрізняється від будь-якої з попередніх, адже Бізнес-школа крокує в ногу з часом і програми завжди доповнюються новим актуальним матеріалом. На відміну від більш консервативних фінансів та бухгалтерії, маркетинг – це динамічна сфера, відкрита для експериментів, ідей та новацій.

Вітаємо «на борту» нових учасників МІМ-спільноти і бажаємо продуктивного та цікавого занурення у світ знань і кращих світових практик!