Яким має бути менеджмент в епоху катастроф?
17 років тому світ приголомшила катастрофа 11 вересня. Вона мала гнітючі наслідки не лише для американського суспільства, а й для бізнесу. Наразі ми постійно зіштовхуємося з непередбачуваними подіями, які впливають на бізнес-середовище. Технологічні, природні, створені людьми - катастрофи мають різне походження, але чинять сильний вплив на людей. І з точки зору бізнесу, представляють особливий вид ризиків, адже не зрозуміло, як їх попередити та як із ними працювати.
11 вересня на черговому Менеджмент-кафе ми поговоримо про те:
- До яких катастроф готується ваша компанія?
- Як досвід або очікування катастрофи впливає на бізнес та розвиток компаній?
- Які якості сучасного управлінця є важливими в світі катастроф?
Запрошений спікер: Андрій Синельников, заступник Технічного директора ПАТ «Донбасенерго» з ремонту. Очолює ремонтну службу компанії протягом 5-ти років. Відповідає за надійну, безаварійну роботу енергетичного обладнання компанії, забезпечення несення навантаження електростанцій, згідно диспетчерського графіка асоціацій Енергосистеми України (ОЕС), за умови мінімізації витрат на ремонти. Андрій брав активну участь в організації відновлювальних робіт на Слов'янській ТЕС, після закінчення бойових дій.
Експерти зустрічі:
- Вячеслав Покотило, професор, віце-президент та викладач Бізнес-школи МІМ
- Олександр Сударкін, директор програми pre-MBA «Менеджмент та лідерство», викладач
Вхід вільний!