Як клієнтський досвід змінює компанію

COBRAINING DAY 12 червня 2019
опис події

Більшість компаній використовують для організації продуктів і процесів внутрішньо-орієнтований підхід. При розробці своїх маркетингових планів і стратегій вони, як і раніше, орієнтуються виключно на суб'єктивне відчуття клієнта, і самі виносять судження про те, що клієнту потрібно, як він повинен себе вести, що для клієнта важливо. У більшості випадків це призводить до провалу.

Багато керівників розуміють, що їм необхідно вивчати і використовувати реальний досвід взаємодії покупців зі своєю компанією. Як це зробити і як це працює на практиці - тема COBRAINING DAY з Павлом Даніманом.

На зустрічі з Павлом Даніманом, CMO Київстар, ми поговоримо про те, як зміщення акценту в плануванні на реальний клієнтський досвід призводить до нових досягнень. Павло поділиться конкретними інструментами і свіжими кейсами, які показують, як підходи до управління компанією можуть бути пов'язані з розумінням клієнтської сторони.

Основні тези виступу:
■ Usability лабораторія - як Київстар вивчає реальні інсайти споживачів;
■ Занурення співробітників в клієнтське середовище при розробці дизайну нових продуктів;
■ Робота із зворотним зв'язком - як організувати його збір і забезпечити відстеження виконання відповідних управлінських рішень;
■ Нетипові запити клієнтів - в чому особливість їх збору і вивчення, та як це впливає на маркетинг компанії;
■ Як перетворити розуміння клієнтського досвіду в реальні зміни в управлінні маркетингом.

Чекаэмо на вас!