Вплив колаборацій на бренд
У глобальному світі на зміну конкуренції приходить колаборація. Бренди об’єднуються і гуртують своїх однодумців навколо спільних ідей і цінностей. Все більше розвиток бізнесів нагадує екосистеми, а не безупинне видирання на вершину.
15 лютого ми запрошуємо вас зустрітися в нашому улюбленому форматі МІМ-кафе, тема якого – колаборації, партнерство та вплив такої співпраці на бренд.
На що звернути увагу у пошуку партнерів та у способах залучення клієнтів?
Чому колаборації з інфлюенсерами стають все більш ризикованими?
У чому різниця між партнерським маркетингом та колабораціями?
Як бренди прагнуть збільшити свою впізнаваність у форматі digital?
Як взаємодіяти з клієнтами, щоб вони віддавали перевагу вашому бренду?
Наші спікерки:
Олена Гавінська - Директор корпоративних комунікацій Visa в 17 країнах
Іветта Делікатна - партнер агентства комунікаційного консалтингу ECOMM, кандидат економічних наук.
Традиційна екстра-опція для учасників МІМ-кафе – можливість обговорити власний бізнес-кейс за участі спікерів і отримати практичні інсайти.
Тож готуйте запитання і заплануйте собі вечір 15 лютого. Розпочинаємо о 19.00. Місце зустрічі незмінне – Бізнес-школа МІМ, вул. Шулявська, 10/12 В.