Вплив колаборацій на бренд

МІМ-кафе 15 лютого 2022
опис події

У глобальному світі на зміну конкуренції приходить колаборація. Бренди об’єднуються і гуртують своїх однодумців навколо спільних ідей і цінностей. Все більше розвиток бізнесів нагадує екосистеми, а не безупинне видирання на вершину.

15 лютого ми запрошуємо вас зустрітися в нашому улюбленому форматі МІМ-кафе, тема якого – колаборації, партнерство та вплив такої співпраці на бренд.

На що звернути увагу у пошуку партнерів та у способах залучення клієнтів?

Чому колаборації з інфлюенсерами стають все більш ризикованими? 

У чому різниця між партнерським маркетингом та колабораціями?

Як бренди прагнуть збільшити свою впізнаваність у форматі digital?

Як взаємодіяти з клієнтами, щоб вони віддавали перевагу вашому бренду?

Наші спікерки:

Олена Гавінська - Директор корпоративних комунікацій Visa в 17 країнах 

Іветта Делікатна - партнер агентства комунікаційного консалтингу ECOMM, кандидат економічних наук.

Традиційна екстра-опція для учасників МІМ-кафе – можливість обговорити власний бізнес-кейс за участі спікерів і отримати практичні інсайти.

Тож готуйте запитання і заплануйте собі вечір 15 лютого. Розпочинаємо о 19.00. Місце зустрічі незмінне – Бізнес-школа МІМ, вул. Шулявська, 10/12 В.