Управління даними в маркетингу: практичні поради для збільшення ефективності бізнесу

Маркетинг-кафе 18 листопада 2020
опис події

18 листопада 2020 года запрошує вас на чергову зустріч в Маркетинг-кафе. В формате zoom-дискусії ми обговоримо питання доступності інструментів аналізу ринкових даних для середнього бізнесу.

Як завжди, дискутуємо, сперечаємось, ділимось практичними лайфхаками та кейсами зі свого досвіду.

Серед питань, на яких ми плануємо зосередитись, такі:
▣ Що таке Data Science, Artificial Intelligence, Big Data, Machine Learning - простими словами про хайпові терміни.
▣ З чого почати впровадження технологій Data Science в середньому бізнесі? Як вибудувати процес роботи з даними?
▣ Які фахівці потрібні і як їм ставити завдання? Що можна віддавати на аутсорсинг, а що робити своїми силами?
▣ Які KPI і методи моніторингу обрати для контролю ефективності аналітичних проектів?
▣ Які успішні кейси реалізації маркетингових аналітичних проектів в різних галузях: банки, рітейл, FMCG?

Експерти зустрічи:
- Олексій Виноградов, к.е.н., віце-президент Бізнес-школи МІМ.
- Сергей Венгер, KIVI, віце-президент (досвід роботи в DUNA, MHP, МаВР, ТД Мягков, FAME - Online fashion mall).
- Тетяна Катрич, Empower - Data Science та  Data Management для бізнесу,  засновник та СЕO.
- Наталія Демиденко, ПУМБ, керівник департаменту маркетингових комунікацій та розвитку бренду.

Зустріч відбудеться на базі Zoom-платформи. Усіх бажаючих долучитись до дискусії просимо попередньо зареєструватись.