Стратегія розвитку бренду: оборот чи маржа?

МАРКЕТИНГ-КАФЕ 9 жовтня 2019
опис події

У вас завжди усього дві моделі для подальшого розвитку бренду і бізнесу: маржинальна або модель високої оборотності.

Маржинальна модель зазвичай пов'язана з великими витратами на збут, просування, з обов'язково хорошим сервісом, тому що цінність товару в очах споживача завжди повинна відповідати ціні на нього.

Друга модель побудована на максимальній оборотності: один покупець - гривня, сто покупців - сто гривень. Так теж можна заробити свій перший мільйон.

Чи є між цими двома моделями залежність? Яка модель краще? На Маркетинг-кафе, яке відбудеться 9 жовтня о 19:00 в Бізнес-школі МІМ, ми займемося пошуком відповідей на ці питання. 

Експерти зустрічі:
Олексій Виноградов, к.е.н., віце-президент МІМ
Вадим Савельєв, к.е.н., доцент МІМ
Наталія Бухалова, викладач МІМ, генеральний директор Української маркетингової групи (UMG)
Євгеній Толчінін-Бурунський, директор компанії DISTRI INVITE IT, керівник консалтингового центру МІМ
Денис Захаренко, директор з маркетингу та продажу ПАТ «Укртелеком»
Олег Мазін, засновник та генеральний директор групи компаній «Mayer»
Марія Мазіна, креативний директор Mazini 

Як вибрати потрібну модель? На її вибір впливає безліч факторів, тому на зустрічі, ми будемо обговорювати:
1) Що первинне - позиціонування або цінове рішення;
2) Як оцінити чутливість до ціни для обраної аудиторії;
3) Чи можливо одночасно вирішити одним продуктом обидва завдання;
4) Які підводні камені чекають при виборі кожного з рішень.

Чекаємо Вас!
Вхід безкоштовний. Попередня реєстрація обов'язкова.

Спікери