Стратегія розвитку бренду: оборот чи маржа?
У вас завжди усього дві моделі для подальшого розвитку бренду і бізнесу: маржинальна або модель високої оборотності.
Маржинальна модель зазвичай пов'язана з великими витратами на збут, просування, з обов'язково хорошим сервісом, тому що цінність товару в очах споживача завжди повинна відповідати ціні на нього.
Друга модель побудована на максимальній оборотності: один покупець - гривня, сто покупців - сто гривень. Так теж можна заробити свій перший мільйон.
Чи є між цими двома моделями залежність? Яка модель краще? На Маркетинг-кафе, яке відбудеться 9 жовтня о 19:00 в Бізнес-школі МІМ, ми займемося пошуком відповідей на ці питання.
Експерти зустрічі:
• Олексій Виноградов, к.е.н., віце-президент МІМ
• Вадим Савельєв, к.е.н., доцент МІМ
• Наталія Бухалова, викладач МІМ, генеральний директор Української маркетингової групи (UMG)
• Євгеній Толчінін-Бурунський, директор компанії DISTRI INVITE IT, керівник консалтингового центру МІМ
• Денис Захаренко, директор з маркетингу та продажу ПАТ «Укртелеком»
• Олег Мазін, засновник та генеральний директор групи компаній «Mayer»
• Марія Мазіна, креативний директор Mazini
Як вибрати потрібну модель? На її вибір впливає безліч факторів, тому на зустрічі, ми будемо обговорювати:
1) Що первинне - позиціонування або цінове рішення;
2) Як оцінити чутливість до ціни для обраної аудиторії;
3) Чи можливо одночасно вирішити одним продуктом обидва завдання;
4) Які підводні камені чекають при виборі кожного з рішень.
Чекаємо Вас!
Вхід безкоштовний. Попередня реєстрація обов'язкова.