Стратегічний маркетинг. Як розробити дорожню карту?
Зазвичай стратегічний маркетинг і створення дорожньої карти для багатьох організацій виявляються надто складними завданнями. Чи їм просто не приділяють достатньо уваги. У таких випадках, як правило, приймається рішення не займатися стратегічними питаннями і зосереджуватись виключно на операційній діяльності. Чому таке рішення хибне, та до яких наслідків це призведе буде розглянуто на першому відкритому майстер-класі від експертів Консалтинг-центру МІМ.
Запрошуємо вас на зустріч із Вадимом Савєльєвим, який очолює маркетинговий напрям роботи Консалтингового центру, де поговоримо про стратегічний маркетинг та розробку road map.
Основними темами виступу стануть:
- Моделі управління бізнесом. Основні відмінності і особливості застосування.
- Нові смисли стратегічного планування.
- Етапи розробки стратегії.
- Перехід від розробки стратегії до її реалізації. Дорожня карта.
Чекаємо на вас!