Сезонність у маркетингу: як підтримати грошовий потік
Навіть якщо ви монополіст на ринку, ви не застраховані на 100% від сезонності збуту. Проте, чи відноситься сезонність до факторів, на які відсутня будь-яка можливість впливати? Які є інструменти, прийоми та реалізовані кейси, аби підтримати грошовий потік у період сезонного спаду?
Цього разу на обговорення цієї проблеми в рамках Маркетинг-кафе збереться «зіркова» команда маркетологів:
Сергій ВЕНГЕР (АТЗТ «Миронівський хлібопродукт», ТОВ «Дюна-Веста» (ТМ DUNA), АПК «МаВР», ТД «Мягков», FAME - Online fashion mall);
Максим БІЛЯК (Hubber, ТО «Coral Travel», «Пані Аптека», «Велика Кишеня», «КОСМО»);
Сергій СНЄГІРЬОВ («Клініка вихідного дня», Клініка «MEDIKOM», «Ilaya», «Сіті Клініка», DOC.UA).
☰ Модераторами зустрічі будуть:
Олексій ВИНОГРАДОВ, к.е.н., віце-президент Бізнес-школи МІМ;
Вадим САВЕЛ’ЄВ, к.е.н., доцент Бізнес-школи МІМ.
16 липня о 19:00 на Маркетинг-кафе ми, разом з вами і присутніми спікерами, поговоримо про наступне:
■ Які основні проблеми в маркетингу виникають під впливом сезонності?
■ У яких випадках можливо подолати фактор сезонних коливань?
■ Які типові причини таких коливань?
■ Чи потрібно коригувати сезонні коливання або варто їх використовувати?
■ Які зміни в продуктовій політиці можуть згладити сезонність?
■ Як правильно вибудовувати медіаплан з урахуванням сезонності попиту?
■ Як найбільш ефективно працювати з базою клієнтів, згладжуючи коливання попиту?
Запрошуємо усіх бажаючих прийняти участь!