Сценарії майбутнього і стратегія компанії
Для будь-якої компанії стратегія - це вектор руху, шлях до головної мети. Вибір стратегії визначає, які дії і завдання повинні виконуватися, і вони обов'язково повинні їй відповідати. Але як можна говорити про стратегію компанії, якщо бізнес середовище нестабільне, невизначене, складне і неоднозначне?
Запрошуємо вас 20 листопада о 19:00 у Бізнес-школу МІМ на відкриту лекцію В.Г. Покотило «Сценарії майбутнього і стратегія компанії».
В лекції буде коротко розглянутий підхід до розробки можливих альтернативних варіантів майбутнього – сценаріїв, та їх використання в процесі формування та аналізу стратегії компанії.
Одна з можливих рекомендацій полягає в тому, щоб свідомо перестати прагнути однозначності і почати мислити майбутнє як набір можливих альтернатив, опис яких є предметом сценарного аналізу.
В лекції будуть представлені інструменти сценарного планування та розглянуто як можна використовувати сценарії для формування та аналізу стратегії компанії.
Увага!
Кількість місць в аудиторії обмежено! Попередня реєстрація обов’язкова.