Репутаційний антистрес: робота над помилками в кризових ситуаціях
Навчання на провальних та успішних кейсах інших компаній дозволяє зробити аналіз та правильні висновки, щоб внести зміни в бізнес-процеси свого підприємства.
11 жовтня ми проаналізуємо кризові кейси Укрексімбанку, Red Bull, Нової пошти на зустрічі з експертами з комунікацій, авторами книжки «Репутаційний антистрес. Інструктор для власників та топ-менеджерів бізнесу» Сергієм Біденком та Іриною Золотаревич.
Сергій Біденко - експерт з комунікацій з 20-річним досвідом, консультант з питань стратегічного управління репутацією, засновник і керівник комунікаційної компанії Bayka.agency, спеціалізація якої – створення антикризових проєктів та репутаційного контенту
Ірина Золотаревич - консультантка й коуч провідних політиків та підприємців, експертка з питань стратегічних комунікацій та управління репутацією, викладачка Бізнес-школи МІМ.
Зустрічаємося 11 жовтня о 19:00 в Бізнес-школі МІМ (Шулявська 10/12 В).
Обов'язково зареєструйтеся на подію!