ПРОКЛЯТА ПРОФЕСІЯ
ЯКЩО ВИ – МАРКЕТИНГ-ДИРЕКТОР, ТО У НАС ДЛЯ ВАС НЕВТІШНІ НОВИНИ.
За останні десять років 4% компаній зі списку Fortune 500 скасували позицію директора з маркетингу, розподіляючи його обов'язки між топ-менеджерами або замінюючи на директорів «з розвитку» чи «директора по брендам». Нещодавно ще декілька гігантів повністю позбулися позиції CMO, включаючи Johnson&Johnson, Uber, Lyft, Beam Suntory, Taco Bell та Hyatt Hotels, тим самим прискоривши тенденцію.
Вочевидь, головна причина цього тренду пов’язана з загальним нерозумінням маркетингу і його ролі в компанії: за даними дослідження Fournaise Marketing Group 2012р. 80% гендиректорів не довіряють роботі головного маркетолога, у той самий час, коли довіра до комерційного директора сягає 90%!
ТО ЩО Ж НЕ ТАК З ЦІЄЮ ПРОФЕСІЄЮ?!
26 лютого о 19:00 у Бізнес-школі МІМ на Маркетинг-кафе зберуться власники бізнесу, HR, маркетологи і, звичайно, маркетинг-директори компаній аби обговорити це питання. Запрошуємо і вас до дискусії! Приходьте: нам важлива ваша думка.
СПІКЕРИ ЗУСТРІЧІ:
НАДІЯ ОМЕЛЬЧЕНКО
Віце-президент «ІТ-інтегратор», директор освітньої програми «ІТ-освіта», викладач Бізнес-школи МІМ.
ДМИТРО ДЕРКАЧ
Співвласник прогресивної мережі кінотеатрів "Планета Кіно".
ВАЛЕРІЯ КАІПЕЦЬКА
Керівник відділу маркетингу НВ (Новое Время)
ЯНА ДЕХТЯР
Директор з маркетингу мережі медичних лабораторій "Synevo/Сінево".
СЕРГІЙ СНЄГІРЬОВ
Маркетинг-директор Клініки Вихідного Дня
Модератор та ведучій зустрічі – ВАДИМ САВЕЛЬЄВ, викладач Бізнес-школи МІМ.
ПРО ЩО БУДЕМО ГОВОРИТИ?
■ Як зробити, так, щоб власники та топи повірили в силу маркетингу?
■ Як, порівняно з минулим, змінилися обов'язки маркдіра зараз? Яких змін чекати в майбутньому?
■ Як наразі змінюється система управління маркетингом в провідних компаніях?
■ За що повинен отримувати зарплату маркдір, якими мають будти його KPI?
■ Де шукати і як обирати хорошого маркдіра? Професійні навички та особистісні аспекти кандидата на посаду.
■ Як зрозуміти, що маркдіра пора міняти?