Програма лояльності як базис управління поведінкою клієнта
Навіщо підприємцю програма лояльності? Тому що «це є у конкурента», тому що «якщо у клієнта буде моя картка, він повернеться і купить у мене ще раз».
На ділі – не повернеться, не купить. Тому що картки випускають всі можливість зекономити далеко не первинний мотив покупки. Тому що клієнти гублять картки і забувають про програму лояльності. І тому програма лояльності часто генерує збитки замість прибутку.
Щоб програма лояльності приносила реальні
гроші вона має бути засобом управління поведінкою споживача. Управління ґрунтується на вивченні поведінки споживача і реалізується через комунікації. Комунікації дають необхідний ефект, коли ви знаєте що запропонувати, коли, по якому каналу, з якою мотивацією. Якісна програма лояльності визначає цінність для кожного окремого клієнта. І часто в умовах, коли він сам не знає чого хоче.
Як це працює? – приходьте, обговоримо!