Персональний бренд в цифровій економіці: навіщо він потрібен та як його створити?
Ми всі конкуруємо за увагу і гроші своїх клієнтів. Люди сьогодні обирають своїх за цінностями, які вони готові розділити. Або – не готові.
З чого складаються найяскравіші персональні бренди українських бізнесменів у соціальних мережах?
Як створити ім’я у професійній сфері, стати помітним, побудувати системну довіру своїх цільових аудиторій?
З чого почати, коли все це розумієш, та ніяк не можеш себе примусити почати?
Що і в яких мережах постити? Чи дійсно «без фоточек» вже взагалі не працює?
Як чітко зрозуміти, на чому базується твій особистий бренд та які найближчі 7 дій тобі треба зробити для його розвитку?
Перші кроки до свого бренду ти зможеш зробити прямо на заході, який відбудеться 2 листопада о 19.00 в Бізнес-школі МІМ (Шулявська 10/12В).
Нетворкінг буде, але обережний «пандемійний» і обов’язково в масках.
Кількість місць обмежена, бо безпека насамперед. Після використання квоти місць реєстрацію буде припинено, розраховуємо на ваше розуміння.
СПІКЕРИ:
НАТАЛІЯ БУХАЛОВА
Постійний запрошений викладач Бізнес-школи МІМ, директор компанії Ukrainian Marketing Group. Має 25 років досвіду в сфері маркетингових досліджень і супроводу брендів. Національний представник ESOMAR в Україні, офіційний постачальник послуг ACC (Американська Торгова Палата, з липня 2010) та Провайдер досліджень СУП (Спілка Українських Підприємців, з жовтня 2018).
ЯРОСЛАВ ВЕДМІДЬ
Керівник, засновник та головний стратег агенції Postmen. У комунікаціях з 1999 року. Засновник та керівник PR-агенції MTI Consulting (2003), цифрової агенції PlusOne DA (2011), наразі - Postmen (2013). Навесні 2021-го Postmen стала першою агенцією у Національному рейтингу креативності. Стояв у витоків digital-маркетингу в Україні.
ОКСАНА БАЙЛО
Сертифікована тренерка та експертка з методик Social Selling та продуктів LinkedIn для В2В продажів. Співзасновниця та керуючий партнер Execus Ukraine — ексклюзивного представника LinkedIn в Україні.
Більше 13-ти років в В2В продажах. Має успішний досвід управління продажами, побудовою стратегій в роботі з клієнтами та консалтингу в компаніях: Київстар, Укртелеком, Miller Heiman Group.
ВАЖЛИВО!!!
З 1 листопада у Києві встановлено «червоний» рівень епідемічної небезпеки поширення COVID-19. У зв’язку з цим участь у заходах Бізнес-школи можлива лише за наявності у відвідувачів «зеленого» COVID-сертифікату/ негативного ПЛР-тесту або експрес-тесту на визначення антигена строком дії 72 години/ довідки про одужання.
Зауважуємо, що 100% організаторів заходів у МІМ вакциновані від COVID-19.
Сподіваємося на ваше розуміння і відповідальне ставлення до здоров’я (свого та оточуючих).