Освіта для бізнесу: зустріч в Одесі

Зустріч-презентація 12 жовтня 2020
опис події

Якщо у ваших планах нові, ще більш амбітні задачі, якщо ви поставили собі за мету розширити горизонти бачення або збільшити масштаб вашого бізнесу, то бізнес-освіта – це найбільш ефективний інструмент для досягнень!

Запрошуємо вас на зустріч «Освіта для бізнесу», яку проводитиме Олексій Виноградов, віце-президент найбільш титулованої бізнес-школи України - МІМ. Ця подія організована за підтримки наших партнерів:
■ консалтингового центру BST Consulting;
■ всеукраїнської бізнес-спільноти Board та
■ Спілки Українських Підприємців - СУП

Програма зустрічі:
1. Освіта для бізнесу в Україні: погляд зсередини (15-20 хв):
 • Відмінність бізнес-освіти від бізнес-навчання; 
 • Відмінності українського ринку бізнес-освіти від світового; 
 • Нові інструменти в бізнес-освіті; 
 • Прикладні бізнес-завдання, які вирішуються в МІМ.
2. Майстер-клас «Маркетингове позиціонування» (1,5-2 години).

Про майстер-клас: 
Після того, як компанія визначилася з цільовими ринками, необхідно чітко донести до споживачів головну ідею: чому споживачі мають купувати саме її продукцію? Ідея позиціонування лежить в основі стратегії будь-якого бренду. На її основі в подальшому будується весь комплекс маркетингу.

Під час зустрічі ми обговоримо практичні кейси і моделі, що використовуються при пошуку та визначенні ідеї позиціонування. Ми поговоримо про наступне:
• Які типові ролі споживачів можна визначити по прийняттю рішення про покупку?
• Як правильно оцінити конкурентне поле по окремому продукту?
• Яка логіка позиціонування і визначення ключових USP?

Місце і час проведення:
Одеса, конференц-зал Wall Street Hotel, провулок Віце-Адмірала Жукова, 12. Початок о 18:30. Вхід вільний, попередня реєстрація обов’язкова.

Про спікера:
К.е.н., віце-президент МІМ-Київ, доцент кафедри бізнес-адміністрування Бізнес-школи МІМ. Починаючи з 1997 р в якості маркетинг-директора і консультанта з маркетингу працює з вітчизняними та міжнародними компаніями, залучається до участі в міжнародних проектах, включаючи програми TACIS, CEEMAN, СEUME і ін. За цей час їм було реалізовано понад 90 маркетингових проектів.

Автор курсів «Управління маркетингом», «Маркетингові дослідження», «Стратегічний маркетинг» та ін. Ведучий викладач маркетингових курсів в Бізнес-школі МІМ. Співзасновник і директор програми Pre-MBA «Маркетинг» в МІМ. Автор понад 40 публікацій з маркетингової тематики. Багаторазовий переможець національних конкурсів з розробки бізнес-кейсів, заснованих на прикладах практичної діяльності українських підприємств.