Облікова інформація на підприємстві
Запрошуємо вас на пре-стартові майстер-класи – серію зустрічей для управлінців, які шукають дієві та практичні інструменти для ефективної трансформації власної кар’єри чи бізнесу у нових умовах.
Скористайтеся нагодою
■ дізнатись більше про програми управлінського розвитку pre-MBA;
■ отримати практичні поради від провідних викладачів Бізнес-школи МІМ з маркетингу, фінансів, менеджменту компанії та управління людьми.
ЧЕТВЕРТА ЗУСТРІЧ - 29 КВІТНЯ О 17:00
Майстер-клас Ірини Кравченко
(Доцент кафедри менеджменту й економіки, к.е.н., МВА. Експерт-консультант робочої групи проектів USAID, «Fiscal Reform in Ukraine», «Ukrainian Accounting and Audit Reform Project», «Reconciliation of Financial and Tax Statement in Ukraine», «Ukraine Accounting Reform Project», «CAP/CIPA in Ukraine»)
Облікова інформація на підприємстві.
Бухгалтерський облік призначений забезпечувати людей інформацією про діяльність підприємств і організацій для прйняття ними оптимальних рішень. Тому метою бухгалтерського обліку на підприємстві є надання користувачам для прийняття рішень повної, правдивої і неупередженої інформації про фінансове становище, результати діяльності та рух грошових коштів.
На зустрічі ми поговоримо про наступне:
■ Хто є користувачами облікової інформації?
■ Які в них потреби?
■ Які види обліку існують на підприємстві?
■ Які є стандарти бухгалтерського обліку та звітності?
■ В чому полягають принципи фінансової звітності?
■ Які рішення приймає підприємство відносно обліку?
■ В чому полягає облікова політика підприємства?
Заходи здійснюються за підтримки наших партнерів:
- Бізнес-спільнота Board
- Бізнес-спільнота Owners for Owners
- Майстерня Міста Рівне
УВАГА!
☑ Усі майстер-класи проводитимуться на платформі ZOOM. Як встановити необхідні додатки і зареєструватися на платформі читайте тут.
☑ Усі зареєстровані учасники отримають електронні листи з посиланням на онлайнові майстер-класи, а в день їх проведення – додатково SMS з нагадуванням.
Розклад усіх пре-стартових майстер-класів Бізнес-школи МІМ:
21 квітня – Маркетингова стратегія. Розробка дорожньої карти (В.Савельєв)
22 квітня – Ціноутворення в маркетингу (О.Виноградов)
28 квітня – Пітчінг ідей і проектів (О.Сударкін)
06 травня – Джерела фінансування бізнесу (В.Данько)