"МетаМаркетинг: віральність та гейміфікація"
Наприкінці жовтня Марк Цукерберг заявив про зміну назви Facebook та зауважив, що компанія зосередиться на розробці нової розширеної віртуальної платформи - Meta. Таким чином, компанія хоче асоціюватися не з соцмережею, а з віртуальною "метавсесвітом", де об'єднаються всі існуючі технології та пристрої.
17 листопада о 19.00 приходьте до МІМ на майстер-клас Едуарда Ахрамовича, щоб дізнатися, як компанії можуть використовувати метавсесвіт, щоб залучати покупців та збільшувати прибуток. На прикладі свого бренду “Arena” спікер поділиться, як гейміфікація дозволила досягти рекордних завантажень спеціально розробленої мобільної гри та збільшити товарообіг у мережі супермаркетів “АТБ”.
А також:
-з чого складається метавсесвіт
-чим корисні віртуальні інновації
-чи всім бізнесам потрібно віртуалізувати маркетингові активності.
Про спікера:
Едуард Ахрамович - генеральний продюсер “Art Nation” - групи компаній, що пропонує цілу низку послуг для брендів: від маркетингу до створення анімаційних роликів та проведення акцій. До групи входять: Art Nation Agency, Art Nation Loyalty, Art Nation Studio та Art Nation Publishing.
У своєму портфелі компанія має 5 брендів – Arena, Joykis, GAPCHINSKA, Козаки, Гусь. У 2019 році було підписано перші міжнародні контракти на видання книг з використанням доповненої реальності. Сумарний тираж книг про Алісу («Аліса в Країні чудес» та «Аліса в Задзеркаллі») вже перевищив 1,2 млн.
ВАЖЛИВО!!!
З 1 листопада у Києві встановлено «червоний» рівень епідемічної небезпеки поширення COVID-19. У зв’язку з цим участь у заходах Бізнес-школи можлива лише за наявності у відвідувачів «зеленого» COVID-сертифікату/ негативного ПЛР-тесту або експрес-тесту на визначення антигена строком дії 72 години/ довідки про одужання.
Зауважуємо, що 100% організаторів заходів у МІМ вакциновані від COVID-19.
Сподіваємося на ваше розуміння і відповідальне ставлення до здоров’я (свого та оточуючих).