Маркетингова стратегія. Як розробити антикризову дорожню карту?
Запрошуємо вас на пре-стартові майстер-класи – серію зустрічей для управлінців, які шукають дієві та практичні інструменти для ефективної трансформації власної кар’єри чи бізнесу у нових умовах.
Скористайтеся нагодою
■ дізнатись більше про програми управлінського розвитку pre-MBA;
■ отримати практичні поради від провідних викладачів Бізнес-школи МІМ з маркетингу, фінансів, менеджменту компанії та управління людьми.
ПЕРША ЗУСТРІЧ 21 КВІТНЯ О 17:00
Майстер-клас Вадима Савельєва
(к.е.н., викладач Бізнес-школи МІМ, бізнес-консультант зі стратегічного планування, маркетингу, бренд-менеджменту).
Маркетингова стратегія. Як розробити антикризову дорожню карту?
Чи потрібна бізнесу маркетингова стратегія у період, коли настає криза і обставини повної невизначеності? І якщо потрібна, то як її розробити і які інструменти використовувати?
На зустрічі ми поговоримо про:
■ Маркетингові стратегії і дорожні карти.
■ обговоримо чи потрібно міняти систему управління бізнесом під час кризи. Як її міняти?
■ Визначимо які інновації зараз чекає споживач. За що готовий платити?
■ Розіб'ємо процес створення антикризової дорожньої карти на етапи.
Заходи здійснюються за підтримки наших партнерів:
- Бізнес-спільнота Board
- Бізнес-спільнота Owners for Owners
- Майстерня Міста Рівне
УВАГА!
☑ Усі майстер-класи проводитимуться на платформі ZOOM. Як встановити необхідні додатки і зареєструватися на платформі читайте тут.
☑ Усі зареєстровані учасники отримають електронні листи з посиланням на онлайнові майстер-класи, а в день їх проведення – додатково SMS з нагадуванням.
Розклад усіх пре-стартових майстер-класів Бізнес-школи МІМ:
22 квітня – Ціноутворення в маркетингу (О.Виноградов)
28 квітня – Пітчінг ідей і проектів (О.Сударкін)
29 квітня – Облікова інформація на підприємстві (І.Кравченко)