Маркетинг для зростання продажів: що робити у 2022 році
Традиційні для МІМ зустрічі у форматі «Маркетинг-кафе» - можливість швидко і на практичному матеріалі отримати підказки для розвитку власного бізнесу. Тема сесії, яка відбудеться 24 лютого 2022 року – організація маркетинг-процесів для збільшення продажів.
Під час зустрічі учасники отримають відповіді на питання:
-Як побудувати результативну систему управління маркетингом
-Які метрики застосовувати для оцінки результату роботи маркетологів
-Як розвинути результативну взаємодію між комерцією і маркетингом
-Які основні підходи до розробки стратегії поширення продукції
-Як відстежити вплив різних чинників на продажі
-Які ключові показники ефективності та веб-аналітика
Учасники:
Вадим Савельєв, викладач стратегічного маркетингу Бізнес-школи МІМ, директор з маркетингу провідного дистрибутора високих технологій.
Євгеній Толчінін-Бурунський, комерційний директор DC Link Group, викладач Бізнес-школи МІМ.
Модеруватиме сесію Олексій Виноградов, Віцепрезидент Бізнес-школи МІМ.
Захід відбудеться 24 лютого 2022 року о 19.00.