Маркетинг для зростання продажів: що робити у 2022 році

маркетинг-кафе 24 лютого 2022
опис події

Традиційні для МІМ зустрічі у форматі «Маркетинг-кафе» - можливість швидко і на практичному матеріалі отримати підказки для розвитку власного бізнесу. Тема сесії, яка відбудеться 24 лютого 2022 року – організація маркетинг-процесів для збільшення продажів.

Під час зустрічі учасники отримають відповіді на питання: 

-Як побудувати результативну систему управління маркетингом

-Які метрики застосовувати для оцінки результату роботи маркетологів

-Як розвинути результативну взаємодію між комерцією і маркетингом

-Які основні підходи до розробки стратегії поширення продукції

-Як відстежити вплив різних чинників на продажі

-Які ключові показники ефективності та веб-аналітика

 

Учасники:

Вадим Савельєв, викладач стратегічного маркетингу Бізнес-школи МІМ, директор з маркетингу провідного дистрибутора високих технологій.

Євгеній Толчінін-Бурунський, комерційний директор DC Link Group, викладач Бізнес-школи МІМ.

Модеруватиме сесію Олексій Виноградов, Віцепрезидент Бізнес-школи МІМ.

 

Захід відбудеться 24 лютого 2022 року о 19.00.