Low Touch Marketing: практика маркетингу в період кризи

МАРКЕТИНГ-КАФЕ 21 травня 2020
опис події

Бізнес-школа МІМ запрошує вас 21 травня 2020 о 17:00 на чергову зустріч в маркетинг-кафе. У форматі zoom-дискусії ми обговоримо управління ринковою політикою в умовах зміненого середовища. Два місяці життя в умовах карантинних обмежень дозволяють нам зробити певні висновки і поділитися досвідом прийняття маркетингових рішень.

Основні питання, на яких ми плануємо зосередитися:
■ Які типові маркетингові помилки в період кризи?
■ Як змінилася поведінка і купівельні настрої споживачів?
■ Що варто змінити в маркетингових комунікаціях?
■ Як маркетинг-менеджерам знаходити ринкові можливості на даному етапі?
■ Яким чином змінилася структура онлайн-продажів?

Як завжди, дискутуємо, сперечаємося, ділимося практичними лайфхаками зі свого досвіду.

Експерти зустрічі:
☑ Олексій Виноградов, к.е.н., віце-президент МІМ
☑ Наталія Бухалова, викладач МІМ-Київ, директор Ukrainian Marketing Group
☑ Генадій Радченко, експерт з комунікацій, голова комітету з промисловості і інфраструктури СУП (Укрнафта, Nestle Ukraine)
☑ Сергій Венгер, віце-президент компанії KIVI (DUNA, MHP, мавр, ТД Мягков, FAME - Online fashion mall)
☑ Артем Шевченко, експерт e-commerce, засновник платформи Hubber

Зустріч відбудеться 21 травня о 17-00 на базі Zoom-платформи. Усіх бажаючих взяти в ній участь просимо попередньо зареєструватися!