Як китайські мілленіали стають KOLs, заробляють мільйони, використовуючи WeChat

Воркшоп 7 листопада 2017
опис події

Хто б міг припустити, що тенденції в багатомільйонних індустріях Китаю сформовані 20-річним випускником факультету міжнародних відносин з Гарвардського університету, який отримує мільйони за один пост? Або, що молодий художник з Шанхая допомагає супербагатим мандрівникам і отримує тисячі доларів за допомогу в ухваленні рішення про те, що купувати далі?

KOL стали наріжним каменем будівельних брендів, драйверами продажів і залучення з послідовників, залучені найбільшими світовими брендами, щоб пропагувати, впливати, заохочувати і підтримувати свої легіони онлайн-послідовників. Починаючи від блогерів моди до знаменитостей, фотографії KOL зібрали велику і лояльну аудиторію через високу якость контенту та унікальних перспектив, які вони надають в даній категорії. Вони стали основним інструментом маркетингу, який допомагає брендам зміцнювати зв'язки з все більш вимогливими споживачами.

Концепція KOL еволюціонувала в китайській цифровий екосистемі і перетворилася в унікальну галузь. Всі компанії і бренди при виході на китайський ринок або в просуванні до китайської цільової аудиторії використовують ці технології.

**Мова заходу - Англійська.

Амір відповість на наступні питання:
• Що ж, зрештою, таке цей WeChat і чому воно таке унікальне (чи є воно універсальним додатком в Китаї)?
• Як у однієї програми є всі (20+ функцій)?
• Топ-5 live-stream додатків для KOL, заходи для людей, що продають свою думку, і як тут WeChat теж може допомогти?
• Кращі практики: іноземці та китайці, які отримали фінансування для KOLs.
• Чи можете ви стати KOL в Україні? Я думаю, так, і ми будемо раді поділитися своїми ідеями ...

Спікери