Гендерна рівність та якість менеджменту
Традиційно особистість топ-менеджера вивчалася без урахування його статі, оскільки роль лідера вважалася виключно чоловічою «професією». Однак, на сьогодні вагома роль жінок у сучасному бізнесі є беззаперечним фактом, а світова тенденція участі жінок практично в усіх формах бізнес-діяльності найчастіше залишає їх колег-чоловіків без роботи. Як результат, багато традиційно чоловічих професій перестали бути суто «чоловічими», за виключенням однієї - керівника.
Незважаючи на те, що у кожного з нас є або особистий досвід роботи з жінкою-керівником, або ми знаємо таких жінок, за статистикою таке явище як «жінка-керівник» до цього часу залишається недостатньо поширеним.
Чи пов`язаний цей факт з якістю менеджменту?
Темою чергового Менеджмент-кафе як раз і стане питання гендерної рівності та якості менеджменту. Вячеслав Покотило (професор, Віце-президент і викладач), Олександр Сударкін (директор програми pre-MBA "Менеджмент і лідерство", викладач) та експерт Надія Омельченко* (віце-президент компанії “ІТ-Інтегратор”, викладач) запрошують вас для обговорення цієї теми 27 березня в Бізнес-школі МІМ.
Основні питання для дискусії :
1. Які управлінські методи вважаються чоловічими та чи можна ці методи вважати ефективними?
2. Як призначення жінок на вищі управлінські позиції в компанії впливають на результати бізнесу?
3. Що впливає на порушення гендерної рівності в бізнесі та як можна зменшити цю нерівність?
* У менеджерському портфелі Надії Омельченко досвід керівництва кількома соціальними проектами, наприклад освітньою програмою “IT-освіта”. Торік вона почала активно займатися вирішенням проблеми гендерного дисбалансу у вітчизняній IT-індустрії. Зараз пані Надія входить до Топ-20 надихаючих жінок в STEM і є ментором ініціативи “Дівчата STEM”. Цей проект системно підтримує розвиток і зміцнення позицій жінок в сфері високих технологій. Також, нещодавно Надія спробувала себе й у підприємницькій діяльності. На початку 2017 р. вона разом зі своїми подругами відкрила тематичний відьма-бар “Лиса гора”, який одразу став популярним місцем в столиці. Про успіх закладу говорить статистика відвідувань (500 гостей на тиждень) і період окупності — замість запланованих 12 місяців інвестиції в проект повернулися за вісім.
Чекаємо на Вас!