DistributionMaster-2017
27 жовтня в Києві визначать майбутнє ринку дистрибуції DistributionMaster-2017.
Головна бізнес зустріч року для професіоналів всіх підрозділів дистрибуції і її партнерів.
Аудиторія бізнес-зустрічі: Більше 200 власників і управлінців дистриб'юторських і торгово-виробничих компаній, топ-менеджери, проектні менеджери та торгівельні представники передових українських компаній, професіонали всіх підрозділів дистрибуції і їх партнери (виробники і рітейлери) з усіх регіонів України.
У програмі конференції:
- експертні доповіді від зарубіжних і українських спікерів;
- столи переговорів «Виробник-Дистриб'ютор-Рітейлер»;
- нагородження Національної В2В-премією Trade-in-Ukraine-2017: Кращий партнер року серед дистриб'юторів;
- виставка рішень і послуг в сфері дистрибуції і багато іншого.
ТОП-спікери конференції:
- Девід О'Ніл (Ірландія), Генеральний директор ESMA (European Sales & Marketing Association). 20 років роботи в компанії Nestle на посаді Національного менеджера з продажу.
ТЕМА доповіді: Трансформація та диверсифікація бізнесу дистрибуції. Європейський досвід: Перспективні напрямки для розвитку дистрибуції, де дистрибутор може збільшити прибутковість бізнесу. Огляд кращих стратегій дистриб'юторів, які виправдали себе в 2016-17 рр.
- Дмитро Горлін, СЕО Digital Distribution Applications. Професійний досвід: з 2007 по 2016 рр.- IT директор Global Spirits. Удостоєний звання Best CIO України в харчовій промисловості 2015 року. Створив програму для Android планшета, яка дозволяє агенту швидко отримувати доступ до найбільш важливим в конкретний момент часу функцій.
ТЕМА доповіді: Цифрова дистрибуція по-українськи. Як це працює на практиці.
- Олена Жаданова, провідний маркетолог СНД. 20+ досвід роботи в маркетингу і продажах. Працювала в російських і міжнародних компаніях, таких як Osram, Energizer CIS, De'Longhi s. P.a., група компаній «РТЛ», Cofresco RusCom, Ратімір. Консультувала більше 50 компаній в різних індустріях: металургія, логістика, продукти харчування, рітейл, FMCG, DIY, - і в разніх регіонах СНД.
ТЕМА доповіді: Як створити власний бренд дистриб'ютору. Приклади успішних кейсів.Від Private Label до Private Brand. Як заробити на капіталізації брендів?
- Інна Рева, менеджер з маркетингу департаменту з експорту TerraFood.
ТЕМА доповіді: Розширюємо ринки збуту. Експорт української продукції на ринки регіону MENA (Близький Схід і Північна Африка.
- В'ячеслав Гнасевич, Директор з продажу ПепсіКо в Україні (ООО Сандора).
ТЕМА доповіді: Нереалізований потенціал моделі продажів через дистриб'ютора. Чи не виявлені спочатку реальні очікування партнерів від спільного бізнесу. Відсутність чітко прописаних ролей і зон відповідальності партнерів у всіх аспектах взаємодії (продажу / логістика / фінанси / HR). Відставання в використанні передових IT. Різне розуміння фінансової моделі продажу. Зміна моделі співпраці з обох сторін - невідворотна реальність.
- Андрій Тучак, Комерційний директор «КОМО Украіна» Професійний досвід: Комерційний директор Dolmart Ukraine (імпортер), керівник напрямку «Коммерція» в керуючої компанії холдингу UPAC (аграрно-промисловий холдинг), директор Представництва в Україні Telliani Trading Ukraine.
ТЕМА доповіді: Криза зростання дистрибутора. Як побачити і збільшити свій потенціал.
Детальна програма конференції та умови участі
Знижка 10% за промокодом – MIM
Засновник конференції: B2B Медіа-група TradeMasterGroup (www.TradeMaster.UA)
Деталі та реєстрація за тел.: +38 067 502 99 00, event@trademaster.com.ua