Digital-маркетолог: штатний співробітник або аутсорс?
Усі ми пам'ятаємо часи, коли велися гарячі суперечки на предмет того, чи є в Digital Marketing хоч трохи маркетингу. З того моменту пройшло років п'ять (вічність, враховуючи швидкість змін навколо), суперечки вщухли, а digital-фахівці дружно взялися за книги Котлера та інші навчальні матеріали. Здавалося б, питання вичерпано.
Однак з'явилося інше. Обсяг необхідного досвіду і знань, потрібних для того, аби бути одночасно хорошим маркетологом і хорошим digital-фахівцем настільки великий, що з'являється друге нагальне питання: а чи є необхідність і практичний сенс в тому, щоб все це поєднувалося в одній людині? Чи не простіше (краще, практичніше, ефективніше) ці завдання розділити між штатними співробітниками і аутсорсинговою компанією? І якщо так, то як це зробити?!
24 квітня у Бізнес-школі МІМ на черговому Маркетинг-кафе ми збираємося розібратися з цим питанням. І, звичайно ж, запрошуємо вас! Основні питання, яким буде присвячена зустріч:
• У якому випадку потрібен власний digital-маркетолог, а коли можна звернутися до аутсорсингової компанії?
• Яким чином контролювати ефективність роботи такого співробітника?
• Які KPI є релевантними для оцінки штатного digital-маркетолога?
Модератором на зустрічі буде Олексій Виногорадов, віце-президент Бізнес-школи МІМ, директор програми pre-MBA «Маркетинг».
На зустрічі також будуть виступати запрошені спікери:
Євген Кудрявченко - творець Vintage Web Production, за 11 років роботи отримав понад 70 міжнародних нагород.
Анна Ніколаєва - Media Head Havas Group. Ганна працює в рекламному бізнесі 20 років, в 2009 році почала свої перші кроки в digital, а останні 9 років присвятила digital communication & strategy.
Чекаємо на вас!