Dark side of SMM: Головна подія року в сфері SMM

Dark Side of SMM 9 грудня 2017
опис події

Конференція з розвіюванням стереотипів: ваш бізнес ніколи не буде колишнім!

9 грудня, у найбільшому виставковому центрі України пройде наймасштабніша щорічна конференція Dark side of SMM. Вас чекає 9 годин практики від справжніх гуру SMM. Ніякої води: тільки чіткі інструкції! Ви не тільки почнете по-іншому дивитися на маркетинг свого бізнесу, але і дізнаєтеся про абсолютно нові інструменти просування в YouTube, Facebook і Instagram.

Для всіх очевидно, що ці соціальні мережі і месенджери вже давно стали чи не головним інструментом особистого та ділового спілкування. І, якщо для приватних розмов ви маєте право йти на поводу у звичок і комфорту, то для бізнесу важливий розрахунок. На конференції ви дізнаєтесь, яку мережу вибрати для просування товарів і послуг, як не помилитися у виборі підрядників і як створювати ефективний контент.

У минулому році агентство BuzzSumo проаналізувало близько 1 мільйона публікацій, які отримали найбільше репостів. Виявилося, що тенденція йде до збільшення вузькоспеціалізованого контенту. Адже саме він може запропонувати читачеві цінний досвід. І Dark Side of SMM - це саме той івент, після якого ви навчитеся створювати правильний нішевий контент для вашої цільової аудиторії. Ми знаємо, що самостійно відстежити всі тренди SMM буває складно. Тому наші спікери зібрали всі робочі фішки, які дають результат і спрощують роботу.

Хочете дізнатися як спрогнозувати результат і отримати високу конверсію? Або знайти підрядника, який буде генерувати ліди, а не сухі звіти? Або ви вже дозріли для самостійного ведення рекламної компанії? Тоді вам просто необхідно встигнути на лекцію Антона Перетяки, засновника SMM-агентства Social Expert. У фокусі:

- ефективна сегментація ЦА для таргетованої реклами;
- інструкції з вибору плейсменту, управління ставками і розподілу бюджету та інші гострі питання лідогенераціі.

Якщо ж вирішальним у вашому бізнесі є відеоконтент, у нас є сюрприз і для вас. Ірина Лоренс, власниця компанії Lorens Company, експерт в просуванні відеоблогів і корпоративних каналів, розповість про головні тренди YouTube в цьому році. Також ви дізнаєтеся про продакт плейcменти блогерів і навчитеся заробляти на відеорекламі.

Заробляти можна і за допомогою месенджерів. Знали? Ха! Впевнені, що не все! Сьогодні поверхневими знаннями про чат-боти нікого не здивуєш і багато не продасиш. Показати весь айсберг можливостей месенджерів готовий Василь Рій, засновник першого в світі Конструктора тунелів продажів і чатботів на базі штучного інтелекту. Експерт розповість про інструментарій в інтернет бізнесі, який був найефективнішим у 2017 році. Ви дізнаєтеся навіщо насправді потрібні чат-боти, як вони можуть підвищити продажі і зняти з вас частину роботи.

І, звичайно ж, в окремий блок на Dark Side of SMM ми винесли розбір інструментів просування в Instagram. Адже майданчик з 500 мільйонами користувачів, 300 мільйонів з яких заходять в мережу щодня - клондайк для розвитку бізнесу!

Як визначити свою ЦА і при цьому заощадити на трафіку? Як залучити на свою сторону лідерів думок? Який контент підійде саме вам? Про ці сторони просування і інші приховані можливості в Instagram ви дізнаєтеся з ексклюзивною лекцією автора інтенсиву InstaFest, виконавчого директора Diez.Agency, творця сервісу Insta.Tools Олександра Канцлера.

Але і це ще не все!

Ми підготували для вас зустріч з унікальним гостем. Гарантуємо, ви будете не просто приємно здивовані! Адже своїми інсайтами поділиться, мабуть, один з найвідоміших маркетологів України Дмитро Розенфельд. Його лекції завжди викликають захват і культурний екстаз. З ним хочуть працювати, його цитують і вважають істинним бізнес-гуру. Як використовувати ірраціональність клієнта собі на благо? Що потрібно знати про маркетинг простій людині? Відповіді на ці питання можна і потрібно отримати прямо у Дмитра, з перших вуст! Ви почнете відчувати і розуміти свою аудиторію. Повірте, після цього виступу ви будете мислити інакше!
Приємним бонусом для всіх учасників стануть нові знайомства, сюрпризи від спікерів і призи від спонсорів і партнерів конференції.

Реєстрація на конференцію - (кодове слово "MIM" - дає знижку 20%)

Є події, які не можна пропустити!
Побачимося на конференції!

програма заходу

09:00
Реєстрація
10:00
Ірина Лоренс - Три способи продажів через YouTube
11:00
Перетяка Антон - Як отримувати по 100-200 лидов в день з Facebook + Instagram?
12:00
Кава-брейк
12:30
Василь Рій - Тунелі продажів в месенджерах
13:30
Обід
15:00
Олександр Канцлер - Instagram - затишний маркетинг
16:00
Дмитро Розенфельд - НЕ-інтернет маркетинг для інтернет-маркетологів
17:00
Кава-брейк
17:30
Розіграш призів. Вручення сертифікатів