CSR та благодійність: як це впливає на репутацію бренду
Корпоративна Соціальна Відповідальність (CSR) - явище відносно нове. Вперше про те, що зобов'язання корпорацій перед суспільством не повинні обмежуватися економічними і правовими рамками, почали серйозно обговорювати в 60-70-х роках. З'явившись як вимушений захід, щоб попереджувати удар по репутації компанії, CSR сьогодні стала однією з восьми позицій, за якими оцінюються кандидати в список «Fortune-500».
У багатьох великих компаніях вже є посада КСВ-менеджера або навіть цілий відділ, відповідальний за КСВ-проекти. І дуже багато компаній отримують серйозні конкурентні переваги на ринку саме завдяки проектам з КСВ. Досить часто такі проекти - це, скоріше, благодійність, разова акція, але, тим не менш, це приносить серйозні дивіденди, в тому числі і репутаційні.
Чергове Маркетинг-кафе ми вирішили присвятити саме CSR та благодійності.
Приходьте 10 липня в Бізнес-школу МІМ де ми з вами поговоримо про наступне:
• CSR – як це пов’язано із діяльністю бренду на ринку?
• Чому бренди беруть участь в благодійних проектах?
• Які «підводні камені» існують в управлінні репутацією бренду?
• Марафони та флешмоби: що за цим стоїть?
Експерти зустрічі:
• Олексій Виноградов, віце-президент Бізнес-школи МІМ, директор програми pre-MBA «Маркетинг».
• Наталія Бухалова, постійний запрошений викладач, Генеральний директор компанії Ukrainian Marketing Group.
Запрошені спікери:
• Світлана Пугач (Виконавчий директор, Благодійний фонд “Таблеточки»);
• Катерина Засуха (Директор, керуючий партнер агенції «Ефективні комунікації»);
• Анна Захараш (PR-директор компанії «Київстар»);
• Олена Лобова (Сo-founder Change Communication).
Попередня реєстрація обов’язкова.