CSR та благодійність: як це впливає на репутацію бренду

Маркетинг-кафе 10 липня 2018
опис події

Корпоративна Соціальна Відповідальність (CSR) - явище відносно нове. Вперше про те, що зобов'язання корпорацій перед суспільством не повинні обмежуватися економічними і правовими рамками, почали серйозно обговорювати в 60-70-х роках. З'явившись як вимушений захід, щоб попереджувати удар по репутації компанії, CSR сьогодні стала однією з восьми позицій, за якими оцінюються кандидати в список «Fortune-500».

У багатьох великих компаніях вже є посада КСВ-менеджера або навіть цілий відділ, відповідальний за КСВ-проекти. І дуже багато компаній отримують серйозні конкурентні переваги на ринку саме завдяки проектам з КСВ. Досить часто такі проекти - це, скоріше, благодійність, разова акція, але, тим не менш, це приносить серйозні дивіденди, в тому числі і репутаційні.

Чергове Маркетинг-кафе ми вирішили присвятити саме CSR та благодійності.

Приходьте 10 липня в Бізнес-школу МІМ де ми з вами поговоримо про наступне:
• CSR – як це пов’язано із діяльністю бренду на ринку?
• Чому бренди беруть участь в благодійних проектах?
• Які «підводні камені» існують в управлінні репутацією бренду?
• Марафони та флешмоби: що за цим стоїть?

Експерти зустрічі:
• Олексій Виноградов, віце-президент Бізнес-школи МІМ, директор програми pre-MBA «Маркетинг».
• Наталія Бухалова, постійний запрошений викладач, Генеральний директор компанії Ukrainian Marketing Group.

Запрошені спікери:

Світлана Пугач (Виконавчий директор, Благодійний фонд “Таблеточки»);
Катерина Засуха (Директор, керуючий партнер агенції «Ефективні комунікації»);
Анна Захараш (PR-директор компанії «Київстар»);
Олена Лобова (Сo-founder Change Communication).


Попередня реєстрація обов’язкова.