Ціноутворення в маркетингу
Запрошуємо вас на пре-стартові майстер-класи – серію зустрічей для управлінців, які шукають дієві та практичні інструменти для ефективної трансформації власної кар’єри чи бізнесу у нових умовах.
Скористайтеся нагодою
■ дізнатись більше про програми управлінського розвитку pre-MBA;
■ отримати практичні поради від провідних викладачів Бізнес-школи МІМ з маркетингу, фінансів, менеджменту компанії та управління людьми.
ДРУГА ЗУСТРІЧ - 22 КВІТНЯ О 17:00
Майстер-клас Олексія Виноградова
(к.е.н., віце-президент та викладач Бізнес-школи МІМ. Керував маркетинговими проектами у компаніях Priocom, P5 Communications Inc., IDC).
Ціноутворення в маркетингу
Питання визначення ринкової ціни є ключовим з точки зору успішності продукту. Однак відповідальність за ціноутворення часто розмита між різними функціональними підрозділами організації — фінансами, продажем, маркетингом, виробництвом тощо. В кожній компанії остаточне рішення щодо ціни встановлюється згідно власного алгоритму і не завжди очевидно, позиція якого підрозділу стане вирішальною в кожному конкретному випадку.
На зустрічі ми поговоримо про наступне:
■ У чому полягає принцип маркетингового ціноутворення?
■ Яким є вплив споживацької цінності на ціну?
■ Що таке еластичність попиту?
■ Як при визначенні ціни використовувати психологію сприйняття?
■ Як врахувати можливі негативні фінансові наслідки маркетингових цінових рішень?
■ Які дослідження використовують в практиці ціноутворення?
Заходи здійснюються за підтримки наших партнерів:
- Бізнес-спільнота Board
- Бізнес-спільнота Owners for Owners
- Майстерня Міста Рівне
УВАГА!
☑ Усі майстер-класи проводитимуться на платформі ZOOM. Як встановити необхідні додатки і зареєструватися на платформі читайте тут.
☑ Усі зареєстровані учасники отримають електронні листи з посиланням на онлайнові майстер-класи, а в день їх проведення – додатково SMS з нагадуванням.
Розклад усіх пре-стартових майстер-класів Бізнес-школи МІМ:
21 квітня – Маркетингова стратегія. Розробка дорожньої карти (В.Савельєв)
28 квітня – Пітчінг ідей і проектів (О.Сударкін)
29 квітня – Облікова інформація на підприємстві (І.Кравченко)
06 травня – Джерела фінансування бізнесу (В.Данько)