"Чорна п'ятниця" очима її учасників

Клуб Комерційних Директорів 23 грудня 2019
опис події

Ну, зізнавайтеся: що саме ви придбали собі під час останньої української «Чорної п’ятниці»? Теж нічого?

Незважаючи на те, що цьогорічна «чорна п’ятниця» за об’ємом продажів виросла майже на третину - дані Gfk, - невдоволення від її результатів висловлюють вже не тільки покупці, але й її організатори. Хайп хайпом, але де гроші? І чи так важливо приймати участь у ньому?

Бізнес-школа МІМ разом з Консалтинг-центром МІМ, який очолює Євген Толчинін-Бурунський, оголошують про створення Клубу Комерційних Директорів. Запрошуємо!
Тема першої зустрічі – "Чорна п’ятниця" очима її організаторів"

■ Хто може отримати зиск від участі в цій акції?
■ Чи насправді виробники дають реальні знижки, в результаті чого продукція стає дешевшою за собівартість? У чому вигода?
■ Чому рітейл добровільно знижує планову маржу  і збільшує витрати на рекламу? Хто з ланки виробник – рекламне агентство - продавець виграє?
■ Якщо вигода не в грошах, то в чому? Розпродаж малоліквідної продукції? Перемога у брендингових війнах?
■ Чи насправді торгівельні центри заробляють під час «Чорній п’ятниці» за рахунок трафіко-утворюючих локацій, чи це просто гра на упередження в зв’язку зі зменшенням відвідування крупних торгівельних центрів?

Запрошуємо до участі у дискусії комерційних директорів, маркетологів та маркетинг-директорів компаній, власників бізнесу та представників рітейлу! Буде гаряче: відповіді на ці та інші питання не так просто знайти. Але ми спробуємо!

23 грудня о 19:00 збереться «зіркова» команда спікерів, які стояли у витоків «Чорної п’ятниці» в Україні:

Максим Левченко  - компанія MOYO , Директор департаменту клієнтського досвіду і омніканальності;
Артем Шевченко - CEO/Founder в Hubber; 
Артем Лукашев - CEO/Founder MIRTA; 
Євген Толчинін-Бурунський, директор Консалтинг-центру Бізнес-школи МІМ.

Реєструйтесь зараз!

Кількість місць обмежено. Захід безкоштовний.