"Чорна п'ятниця" очима її учасників
Ну, зізнавайтеся: що саме ви придбали собі під час останньої української «Чорної п’ятниці»? Теж нічого?
Незважаючи на те, що цьогорічна «чорна п’ятниця» за об’ємом продажів виросла майже на третину - дані Gfk, - невдоволення від її результатів висловлюють вже не тільки покупці, але й її організатори. Хайп хайпом, але де гроші? І чи так важливо приймати участь у ньому?
Бізнес-школа МІМ разом з Консалтинг-центром МІМ, який очолює Євген Толчинін-Бурунський, оголошують про створення Клубу Комерційних Директорів. Запрошуємо!
Тема першої зустрічі – "Чорна п’ятниця" очима її організаторів"
■ Хто може отримати зиск від участі в цій акції?
■ Чи насправді виробники дають реальні знижки, в результаті чого продукція стає дешевшою за собівартість? У чому вигода?
■ Чому рітейл добровільно знижує планову маржу і збільшує витрати на рекламу? Хто з ланки виробник – рекламне агентство - продавець виграє?
■ Якщо вигода не в грошах, то в чому? Розпродаж малоліквідної продукції? Перемога у брендингових війнах?
■ Чи насправді торгівельні центри заробляють під час «Чорній п’ятниці» за рахунок трафіко-утворюючих локацій, чи це просто гра на упередження в зв’язку зі зменшенням відвідування крупних торгівельних центрів?
Запрошуємо до участі у дискусії комерційних директорів, маркетологів та маркетинг-директорів компаній, власників бізнесу та представників рітейлу! Буде гаряче: відповіді на ці та інші питання не так просто знайти. Але ми спробуємо!
23 грудня о 19:00 збереться «зіркова» команда спікерів, які стояли у витоків «Чорної п’ятниці» в Україні:
■ Максим Левченко - компанія MOYO , Директор департаменту клієнтського досвіду і омніканальності;
■ Артем Шевченко - CEO/Founder в Hubber;
■ Артем Лукашев - CEO/Founder MIRTA;
■ Євген Толчинін-Бурунський, директор Консалтинг-центру Бізнес-школи МІМ.
Реєструйтесь зараз!
Кількість місць обмежено. Захід безкоштовний.