Перш ніж найняти консультанта: 5 запитань до бізнесу від Edgar C. Britschgi

Edgar C. Britschgi виділив 5 основних питань, на які керівництво компанії має знати відповідь, перш ніж наймати консультанта.

18 вересня 2018

Зазвичай бізнес звертається до послуг консультантів з метою вирішення тієї чи іншої проблеми, сподіваючись, що їхня експертна підтримка допоможе досягнути бажаних цілей: оптимізувати витрати або операційні процеси, збільшити прибутковість, вийти на IPO, затвердити новий стратегічний курс або ж впевнитись, що раніше обраний шлях розвитку компанії є вірним.

Однак перед тим, як найняти професійного консультанта, менеджмент компанії має чітко окреслити бізнес-мету, вирішити, хто саме буде впроваджуватиме зміни, запропоновані консультантом, як буде здійснюватись контроль якості його роботи та за якими показниками.

Edgar C. Britschgi, відомий фахівець у сфері бізнес-консалтингу, Голова Combo Management AG, міжнародної консалтингової компанії, що спеціалізується на стратегічному консалтингу, виділив 5 основних питань, на які керівництво компанії має знати відповідь, перш ніж наймати консультанта.

Чи ми знаємо, куди йдемо?
В якому напрямку рухається компанія, яких чітких цілей планує досягнути.

Чи повинні наші власні співробітники виконувати цю роботу?
Як стверджує пан Britschgi, більшість найвідоміших консалтингових компаній не допомагають впроваджувати запропоновані консультантом зміни, тож, для успішної реалізації рекомендацій має бути кадровий ресурс.

Хто спричиняє зміни і хто їх підтримує?
Зміни, ініційовані в наслідок роботи консультанта, мають мати підтримку всередині організації. Повинен бути врахований людський фактор, адже саме люди, співробітники компанії, впроваджуватимуть ці зміни.

Чого ми очікуємо у результаті співпраці?
Чітко окреслена мета залучення консультанта.

Останній раз, коли ми залучали консультантів, чому це був успіх чи невдача?
Пан Britschgi пропонує проаналізувати попередній досвід співпраці з консультантом.

Зазначимо, що нещодавно Edgar C. Britschgi прочитав дводенну лекцію у Бізнес-школі МІМ, присвячену темі консалтингу.