Досвід, що надихає: візит на інноваційний сортувальний термінал
Максим Мележик, який наразі навчається на програмі MBA у МІМ, організував екскурсію для своєї групи до «Київського інноваційного терміналу» «Нової пошти»
19 вересня 2018Одна з основних переваг навчання у Бізнес-школі – це можливість здійснювати обмін досвідом, інформацією та ідеями між слухачами. Саме з цією метою Максим Мележик, який наразі навчається на програмі MBA у МІМ, організував екскурсію для своєї групи до «Київського інноваційного терміналу» «Нової пошти», одного з найбільших логістичних операторів України.
Ініціатива, народжена в аудиторії
Максим – співробітник Групи «Нова Пошта», він є Директором департаменту франчайзингової мережі. Тож, новина про те, що його компанія відкрила новий сортувальний термінал, який не має аналогів в Україні, зацікавила одногрупників Максима. Сказано – зроблено. Ідея організувати візит-екскурсію групи MBA на новий термінал знайшла підтримку з боку МІМ. Адже це чудова можливість побачити з середини, як працюють сучасні логістичні технології, спрямовані на максимальну автоматизацію та пришвидшення процесів.
20 тис. посилок на годину
Можливості «Київського інноваційного терміналу» вражають. За годину сортувальний термінал здатен обробити 20 тис. штрихкодів. Керівництво «Нова пошта» не планує зупинятись на досягнутому, нові технології поширюватимуться й на інші сортувальні термінали компанії по усій країні.
«Швидкість роботи КІТ є втричі вищою за роботу звичайного терміналу», - зазначає Максим Мележик.
КІТ – це приклад, як можна розвивати бізнес
Для слухачів програми MBA візит до «Київського інноваційного терміналу» став можливістю побачити на власні очі, як інвестиції у технології здатні оптимізувати бізнес-процеси.
«Новий термінал не потребує великої кількості співробітників. Все автоматизовано. - розповідає Максим – Таким чином ми виключаємо можливість помилок при сортуванні вантажів через людський фактор, а також вирішуємо проблему браку кваліфікованого персоналу».
Зазирнути за лаштунки
«Нова Пошта» - не лише один з найбільших логістичних операторів, а й відомий бренд. Як стверджує Максимум, рівень впізнаваності бренду серед населення складає 99%. Тож, візит до КІТ - це ще й можливість зазирнути за лаштунки роботи компанії-лідера ринку.
«Ми не просто здійснили візит та показали на сортувальні потужності, ми продемонстрували масштаби мислення акціонерів компанії щодо її розвитку», - акцентує пан Мележик.