Випускник програми UFuture Talents 2020 створив чатбот психологічної підтримки «Друг»
18 серпня 2021
Бот-сервіс психологічної підтримки «Друг» розробив і успішно запустив Артем Льозін - випускник корпоративної програми UFuture Talents 2020, яку бізнес-школа МІМ реалізувала у партнерстві з UFuture Group. Грант від ЮНІСЕФ на реалізацію проєкта Артем Льозін разом із колегою Іриною Шаталовою, з якою на той час працювали разом в холдингу «1+1» ,виграли на COVID Challenge Hackathon, а знання, здобуті під час навчання, допомогли у пітчингу, просуванні та пошуку партнерів.
- Як менеджер, я розумію, наскільки важливим є психологічний стан людини і як наслідок – стан команди. Наскільки краще ми емоційно себе почуваємо, тим більш ефективно ми працюємо, тим краще наше здоров’я і менше негативних наслідків. Тому разом з однодумцями вирішили зробити такий продукт, який би був доступний якомога більшій кількості споживачів. Це наша місія – допомогти людям боротися з складнощами, підвищувати значимість психологічних послуг, - говорить Артем Льозін про те, як виникла ідея чатбота.
На сьогодні розробники продовжують удосконалювати свій проєкт – вони збирають зворотній зв'язок від користувачів і на його основі доопрацьовують сервіс. Отриманий грант дав змогу залучити до роботи на змістовою частиною психолога і оплатити його роботу.
- Ми починали розробку удвох із колегою, Іриною Шаталовою. Потім, після перемоги, почали долучати людей в команду – ми розуміли, що нам потрібні фахівці з психологічною освітою, тому ми залучили до команди людей, які розуміються на цьому процесі, а потім найняли психолога, який напрацював методологію. Це зайняло у нас рік. Потім ще один психолог валідував ці дані. Наша задача - не нашкодити людям, тому ми максимально акуратно намагаємося іти, коментує Артем Льозін.
- Ми знаємо, що є подібні сервіси – там здебільшого застосовують нейронні мережі для діалогу з клієнтом. Ми свідомо відійшли від цієї моделі, бо нейронна мережа – це завжди певна імовірність. Тому обрали шлях алгоритмів і формат психологічної допомоги на базі когнітивної психології, бо вона найбільш придатна для алгоритмізування. Так, у нас може десь більш грубо в якихось моментах, але це те, що ми будемо доопрацьовувати, - пояснює розробник технологічні нюанси сервісу. І наголошує, що проєкт відбувається через численні, але коротких ітерації за принципом «запустив, протестував, зробив наступний крок і ще раз перевірив». Для складних випадків в системі передбачене звернення до фахівця наживо чи вибір психолога для глибшого консультування – цю опцію наразі теж відпрацьовують.
За його словами, навчання на програмі UFuture Talents допомогло переосмислити погляди на маркетинг і зрозуміти його глибше – саме ці знання він використовує зараз, аналізуючи перші етапи проєкта.
- В рамках навчання у нас була прекрасна гра – менеджмент гейм, котра дозволяє тренувати і командну співпрацю, і з конкурентами взаємодіяти – це теж важлива навичка для подальшого просування продукту, - резюмує Артем Льозін і додає, що вже сьогодні команда, яка працює над «Другом» розрослась, а реалізація найамбітніших планів – ще попереду.
З одного боку йдеться про вихід на англомовну аудиторію, з іншого – доповнення та інтеграцію чатбота з іншими напрямками, в тому числі, комерційними, які дадуть змогу як мінімум окупати операційну діяльність. Щодо самого проекта «Друг», то розробники хочуть, щоб він був доступним якомога більшій кількості людей.