Сексу та алкоголю в житті українців стало більше

Наталія Бухалова про зміни у поведінці споживачів під час карантину

25 травня 2020

Як українці проживають карантин?

Одні дивляться серіали, а інші використовують можливості онлайна для навчання. Одні депресують, а інші будують плани на осінь. Одні активно шукають варіанти, де і як заробити, а інші сподіваються пасивно перечекати.

На онлайн-Маркетинг-кафе у МІМ Наталія Бухалова, директорка маркетингової агенції UMG, викладачка бізнес-школи МІМ, розповіла про результати дослідження поведінки українців на карантині.

В опитуванні, яке провела агенція, взяли участь 700 чоловіків та жінок у віці 18-65 років.  

Як підсумок - маємо 4 основні психографічні сегменти, яким дали дуже красномовні назви.

34% - Оптимістичні равлики

Що отримали від карантину

Розуміють, що не можуть нічого змінити, тому відносяться до пандемії спокійно, продовжують працювати або розвивати бізнес. У них з'явилося багато вільного часу на хобі, спільні заняття з сім’єю та на «корисне» — різні онлайн-заходи. Схильні з таким же задоволенням «розбавляти» карантинні дні алкоголем.

А ще, це, мабуть, єдиний сегмент, який не боїться будувати плани на майбутнє: «у вересні — на море».

Хто вони

Це в першу чергу жінки віком 26-45 років, з одним-двома дітьми. Як правило, живуть у приватному будинку. Їх дохід знизився з високого до середнього+, але це для них практично не відчутно.

25% - Рефлексуючі бджоли

Що отримали від карантину

Протягом карантину переосмислили своє життя: розуміють, що раніше турбувалися через дрібниці, а тепер насолоджуються простими щоденними радощами. Працюють, як раніше, або навіть більше звичайного, при цьому кількість домашніх обов'язків різко зросла. 

Стали вживати більше алкогольних напоїв «для рефлексії». У кризовій ситуації чітко побачили реальні обличчя оточуючих людей та усвідомили, хто їхні справжні друзі.

Хто вони

Це в першу чергу молоді жінки до 35 років, живуть у квартирах, виходять зрідка, тільки на роботу.

24% - Депресивні лінивці

Що отримали від карантину

Дуже страждають через карантинні обмеження, особливо через падіння доходу з середнього рівня до низького, але навіть не намагаються шукати додаткове джерело грошей. Замість роботи цілими днями дивляться фільми. Стали більш дратівливими, депресивними, нервовими, при чому наявність вільного часу не допомагає впоратися з депресією, навпаки — відносини з партнером/ дітьми явно погіршилися.

Хто вони

Це в першу чергу чоловіки у віці старше 36, живуть у квартирах.

17% - Непохитні мурахи

Що отримали від карантину

Карантин практично не змінив хід життя, стали працювати ще більше, як і раніше проводять мало часу з сім'єю. Зовсім не мають вільного часу на хобі та розваги. Завдяки цьому змогли забезпечити фінансову захищеність під час кризи. Думають стратегічно - їх більше хвилюють економічні наслідки карантину, припускають кризу в країні, знецінення гривні тощо. І ще, це єдиний сегмент, який не став пити більше алкоголю, ніж звичайно.

Хто вони

Це в першу чергу чоловіки віком 36-45 років, чий дохід під час карантину не змінився і залишився на високому рівні. Під час карантину ходять тільки на роботу або зовсім не дотримуються правил самоізоляції.

Що характерно для всіх сегментів

- Стали частіше займатися сексом

- Вважають, що карантин не призведе до розлучення 

- Менше уваги приділяють політичним подіям

- Впевнені, що віра має бути у душі, а не у церкві

- Радіють, що зараз майже все можно робити онлайн

А ви до якого сегменту себе відносите?