Data Science для ефективності бізнесу: в МІМ пройшла чергова зустріч у форматі Маркетинг-кафе
27 листопада 2020
Аналітичні дані – надважлива складова успішної маркетингової діяльності, проте цінність цього ресурсу досі очевидна не для всіх. Питання доступності інструментів аналізу ринкових даних для середнього бізнесу з’явилося у фокусі чергового випуску Маркетинг-кафе, яке провів Олексій Виноградов, к.е.н., віце-президент Бізнес-школи МІМ.
Захід «Управління даними в маркетингу: практичні поради для збільшення ефективності бізнесу» відбувся у форматі zoom-дискусії. Експертами зустрічі стали: Тетяна Катрич, засновниця та СЕО компанії «Empower», яка надає послуги Data Science та Data Management для прискорення розвитку бізнесу, Сергій Венгер, віце-президент компанії «KIVI», Наталія Демиденко, керівниця департаменту маркетингових комунікацій та розвитку бренду банку «ПУМБ». Вони розповіли про успішні кейси реалізації маркетингових аналітичних проєктів та поділились досвідом, як організувати процес роботи з даними.
За словами Тетяни Катрич, Data science (методи аналізу даних і вилучення з них цінної інформації) можна використовувати для різних цілей. Зокрема під час попередньої президентської кампанії в США дані соціальної мережі Twitter використовувалися для визначення рівня щастя американців. Для цього аналізувалися слова, які свідчать про те, в якому емоційному стані знаходиться людина. Але якщо говорити безпосередньо про маркетинг, ключові напрямки застосування Data science – це прогнозування попиту, оптимізація рентабельності маркетингових інвестицій, управління воронкою продажів.
Також Тетяна дала рекомендацію для представників середнього бізнесу: «Як тільки у вас з'явилася непередбачувана подія, ви маєте одразу починати збирати дані і вводити їх в існуючу математичну модель. Завдяки цьому ви зрозумієте, як працювати з новими особливостями і отримаєте певний механізм для подальших дій».
Сергій Венгер наголосив на тому, що використання Data science – важлива складова того, як буде розвиватися маркетинговий сценарій компанії, і яку роль вона буде грати на ринку. «Без використання аналітичних даних сьогодні не можна ефективно планувати. Ми використовуємо їх в тактичному маркетингу, коли плануємо промо-кампанії, в тому числі з партнерами, щоб розрахувати ефективність активності», – відзначив Сергій.
Наталія Демиденко розібрала конкретний кейс банку «ПУМБ» і розповіла, що компанія використовує 4 економетричні моделі по 3 групам товарів, які не тільки прогнозують продажі, але й пов'язують інвестиції з конкретними продажами. Також Наталія відзначила важливу роль високої частоти замірів для попередження дій конкурентів, до того ж чим частіше виміри, тим швидше можна навчити модель нових чинників.
Слідкуйте за анонсами на сайті МІМ та на нашій офіційній сторінці Facebook, щоб не пропустити цікаві заходи!