Ставитися до своїх підлеглих як до клієнтів – Сергій Біденко в ефірі ефірі МІМ-TV

26 липня 2022

Події нинішніх часів тією чи іншою мірою травмували чи не кожного українця. А це означає, що люди стали більш чутливими і так само шукають сенситивності у відповідь.

Сергій Біденко, антикризовий та репутаційний радник, в ефірі МІМ-TV поділився власними спостереженнями щодо того, як змінилися потреби і очікування людей у сьогоденні і що з цим можна зробити.

- Сенситивність – це те, що ми зараз хочемо отримувати усюди, де ми перебуваємо – в Україні або за кордоном. Ми дійсно травмовані, в якій би ролі ми не були – клієнти чи співробітники. І виходить, коли дві травмовані сторони зустрічаються одна з іншою, щось може піти не так. Тому зараз важливо проявляти сенситивність.  З точки зору компанії – важливо турбуватися про співробітників. Зараз не час для жорстких принципів, але ми розуміємо, що вже пройшов певний відрізок від початку війни і порядок також важливий. Але мені видаєтться, що зараз потрібні не розпорядження, а допомога співробітникам через рекомендації і підтримку, - підкреслює Сергій Біденко.

За його словами, добирати правильні слова та контекст завжди було важливо, але сьогодні це має критичне значення. Так само, як і ставлення. У цьому контексті експерт рекомендує керівникам трохи переосмислити взаємини у колективі і спробувати нові сценарії взаємодії.

- Подумайте, як би ви вирішували якусь ситуацію з клієнтом. Уявіть собі, що ваша локальна команда – це не підлеглі, які мають робити тільки те, що ви сказали, а спробуйте сприймати їх як клієнтів. Я впевнений, що за таких умов керівник був би більш уважним, переймався, умів вибачатися. Тобто ви би проявляли більшу сенситивність, розуміли би сенс і контекст ситуації. Це абсолютно міняє підходи. Бо якщо ваш візаві травмований і не відчуває турботи, він буде більше заводитися, а не діяти відповідно ситуації. А чи потрібно вам це, коли ви хочете вирішити проблему? До речі, якщо проблема вже виникла, ви ніколи не можете відкотитися до того самого стану, який був перед її появою.  Тому не намагайтеся поставити все назад у звичне русло. Спробуйте через цю ситуація прийти до нової нормальності. Не атакуйте команду, а проходьте разом з ними шлях до нового рівня взаємодії через емпатію, сенситивність, турботу і повагу.