Освіта дає надію на майбутнє – у МІМ розпочала навчання спільна група pre-MBA «Маркетинг/Менеджмент та лідерство»

18 квітня 2022

Кризові часи потребують нових і впевнених рішень. Таким для МІМ став запуск гібридної програми pre-MBA "Маркетинг/Менеджмент та лідерство". Десятеро слухачів вчитимуться дев'ять місяців - це на три довше, аніж триває кожна окремо взята програма.

«Ця програма - особлива. Вона всім дає надію на майбутнє, бо освіта – завжди про майбутнє. Це найбільш сильна і оптимістична група, тому що ми впевнені в нашій перемозі і готуємося, щоби відбудовуючи країну, бути більш ефективними і результативними в тому, що ми робимо. Незважаючи на те, що вибуховою хвилею у нас в приміщеннях пошкоджені деякі вікна, які тимчасово затягнуті плівкою, ми все відбудуємо і повернемося до наших аудиторій. Викладачі готові працювати, вони скучили за слухачами і для них найкращий подарунок - бачити вас, нехай поки віртуально. Ми обов’язково з вами зустрінемося наживо і я впевнена, що зможу вручити вам сертифікати про завершення програми в стінах МІМ», - сказала під час відкриття Президент Бізнес-школи МІМ Ірина Тихомирова.

Як і завжди у МІМ, програма буде складатися з теоретичної і практичної частини. Зокрема, окрім лекцій на слухачів чекає робота з кейсами, а також одразу дві світові бізнес-симуляції – «Маркстрат» та «Еверест», які дозволять в реальності відпрацювати управлінські навички. 

«Зараз весна і асоціації бізнес-освіти збираються на свої щорічні конференції, присвячені діджитальним змінам, екології і так далі. Якби їх планували після 24 лютого, певна, що теми конференцій стосувалися би би в першу чергу лідерства та поведінки людини в кризовій ситуації. Для цього важливо мати повний спектр управлінських інструментів. Ми вважаємо що програма, на яку ви йдете, абсолютно відповідає цим викликам», - додала Ірина Тихомирова.

Фактично, поєднання менеджменту і маркетингу в одній програмі pre-MBA, яку під час відкриття неофіційно назвали «М2», це і є та сама відповідь на виклики сьогодення від команди МІМ та слухачів, що попри всі обставини розпочали навчання.

Директор програм МВА та pre-MBA Менеджмент та лідерство Бізнес-школи МІМ Олександр Сударкін підкреслив, що у житті адаптивність бізнесу завжди суттєво випереджає будь-які прогнози. Однак, маючи серед інструментів певні управлінські навички, можна не тільки рухатися швидко, але й нарощувати ефективність шаленими темпами, що він і спостерігав останнім часом:

«Протягом цього часу, я бачив яким чином організаційні навички допомагають створювати те, про що ще два місяці тому ніхто і не мріяв. Коли почалась пандемія, проводилися дослідження - скільки треба організаціям, щоб цифровізуватися? Хтось казав півроку, хтось казав три, деякі великі банки припускали, що впораються за 5 років. МІМ фактично впорався за 3-4 тижні. Вже нині, під час війни, відповідні навички дозволили організації, яка дотична до МІМ, наростити оберти опрацювання допомоги в сотні разів. Ми ніколи не говорили, що таке в принципі можливо, не могли навіть мріяти про це, але ми живемо в історично значущий період і є свідками того, як це стає реальністю. Тож, можу сказати, що на вас чекає незвична й інноваційна програма», - інтригує Олександр Сударкін.

Віцепрезидент Бізнес-школи МІМ та директор програми pre-MBA Маркетинг Олексій Виноградов відзначив, що програма загалом буде охоплювати два напрямки – особистісний з точки зору лідерства та маркетингу, а також навички й знання для зростання і розвитку бізнесових проєктів.

«Майже кожна компанія втратила певні ринки збуту, тож ми будуватимемо маркетингову складову програми, щоб дати вам достатній рівень знань та навичок для опанування нових ринків, щоб підтримувати продажі і грошовий потік», - сказав Олексій Виноградов і привітав слухачів з тим, що відтепер вони члени МІМ-спільноти, яка налічує понад 7,5 тисяч випускників, чимало з яких сьогодні залучені у державні, волонтерські процеси, служать і всіляко підтримують оборонців: - «Війна показала, наскільки потужною є наша МІМ-спільнота і скільки проєктів реалізується в Україні завдяки цим людям. Нам дуже приємно це розуміти, і ми намагаємося також підтримувати нашу спільноту, у тому числі, онлайн проєктами».