Лекції від світових інтелектуалів на ReІnforceUA: завершення сезону-2022

22 грудня 2022

14 грудня завершився перший сезон міжнародного освітнього проєкту Бізнес-школи МІМ ReІnforceUA, мета якого – інтелектуальна підтримка бізнесу та цивільного населення, відновлення та зміцнення української (після)воєнної економіки.

Блок лекцій у грудні розкрив питання шляхів до ринку та дизайну послуг, особливості перспективного мислення та нюанси розбудови цифрової стратегічної автономії.

Лекція Ніка Коутса, запрошеного викладача з дизайну послуг Королівського коледжа мистецтв (Великобританія), була присвячена тому, на що слід звертати увагу компаніям, щоб вийти на ринки і знайти “свого” споживача. Під час виступу «Шляхи до ринку та дизайн послуг» (UA) він зазначив: «Більшість організацій фокусують свою увагу на тому, щоб розробити продукцію чи послугу, але не на тому, як вони виходять на ринок. Метод сегментації – важливий і необхідний інструмент, щоб з’ясувати цінність продукту чи послуги.

Якщо ми дивимося на потенційні продажі і реальні продажі в певному сегменті, можна зрозуміти, як отримати максимальну цінність з різної продукції. Залежно від ринку це може бути «вузька дорога» або «широке шосе» до масштабних продажів».

Дорі Кларк, яку журнали Associated Press та Fortune визнали її «експертом з брендингу», консультує Google, Світовий банк, Microsoft, Morgan Stanley, Фонд Форда та виступає у Гарвардському, Єльському та Стенфордському університетах. Під час лекції «Як бути довгостроковим мислителем у короткостроковому світі» (UA) вона поставила акцент на тому, що найбільший виклик у житті – робити правильний вибір та розумно розставляти пріоритети. Також вона поділилась 7 способами для досягнення перспективного мислення. Один з них – «Розуміння, ким я хочу стати»: «Треба точно усвідомлювати свою мету і розуміти, якою людиною ви маєте бути, щоб її досягти». 

Під час лекції «Розбудова цифрової стратегічної автономії» (UA) Пол Тіммерс з Оксфорду наголосив, що для вирішення проблеми треба зробити її більшою, глобальною: «Домен .eu – ось це приклад глобального співробітництва. Ви бачите домен і розумієте, кому він належить. ЄС в минулому йшов шляхом управління ризиками. Та сьогодні наші критичні структури не достатньо захищені і ми маємо краще охороняти дані. Отже, ми створюємо стратегічні партнерства – Європа шукає стратегічних партнерів і працює разом з США, наприклад, у напрямку чипів. США стали важливим надавачем цифрових технологій для усіх – велика цифрова залежність зростає за останні роки і зменшити її так просто не вийде. Тому ми говоримо про цифрове стратегічне партнерство з США. І є також глобальне цифрове спільне: чи можемо ми створювати простори даних для штучного інтелекту, чим володіє весь світ? Раніше говорили про кіберпростір як територію, де уряди не повинні мати місця. Але цифрове кіберспільне – те, на що зараз звертають увагу і на рівні держав. Компанії вже не можуть ігнорувати екологію, геополітику – бізнес моделі змінюються, а компанії працюють більше в партнерстві з урядами».

Новий сезон розпочнеться вже наступного року! Перша зустріч запланована на 11 січня 2023 року о 18.00 за Києвом. Тема – «Сила жіночого бачення». Спікерка – Саллі Хелгесен, яку Forbes називає провідним світовим експертом з питань жіночого лідерства, а рейтинг Thinker’s 50 назвав її однією з 20 найкращих тренерів світу. Приєднуйтеся! Деталі та реєстрація: https://reinforceua.com/lectures/36.

Доступ до подій є безкоштовним. Лекції можна слухати мовою оригіналу та в синхронному перекладі українською.