Андрій Озейчук

МВА 2010
Засновник Rauta, співзасновник Kovlar

Антикризові п'ятихвилинки

Що відбувається у вашому бізнесі зараз? Які рішення прийняті, які питання стоять перед вами зараз? Які тенденції в вашій індустрії, на що сподівання?

Сьогодні, незважаючи на зменшення об’єму будівельного ринку, бізнес компанії Rauta зростає. В першу чергу це обумовлено довірою клієнтів, які цінують високу якість продукції та професійний сервіс компанії. Ми очікуємо, що зменшення кількості нових будівельних проектів на ринку суттєво не вплине на роботу компанії, оскільки Rauta має два найважливіших фактори  розвитку бізнесу в кризу – гарну репутацію та фінансову стабільність. 

Завдяки обраній стратегії імпортозаміщення та високому рівню сервісу, компанія Kovlar всього за 4 роки стала лідером в сегменті, займаючи більше 70% ринку вогнезахисних штукатурок в Україні. Криза спонукатиме будівельників і надалі обирати вогнезахисні матеріали з кращим співвідношенням ціна-якість, тому, як вітчизняний виробник, ми бачимо гарні перспективи для зростання компанії у майбутньому. 

Як зараз стають у нагоді МІМівські знання або зв’язки?

Навчання в МІМ дало усвідомлення цінностей ведення стійкого бізнесу – будувати відносини з партнерами на основі взаємної довіри, поваги та професіоналізму. Тому мені дуже приємно створювати хороші компанії, адже, як казав(казала) Макс Абрамович Гольцберг (чи Ліна Михайлівна Хасан-Бек): «Хороший бізнес той, в якому клієнти компанії, її співробітники та власники вважають бізнес хорошим».

Чого навчив карантин і криза? 

Для мене криза – це завжди можливості для розвитку. В період карантину ми стали більше інвестувати у створення нових технологій, що дозволяють будувати дешевше, швидше та якісніше. Так, фахівці Rauta розробили та запропонували МОЗ України проект мобільного госпіталю, який можна побудувати всього за 2 тижні. Всі розроблені інновації цього проекту дозволять компанії будувати житлові та комерційні об’єкти площею до 1 тис. м2 протягом лічених днів. 

Для компанії Kovlar карантин дав можливість показати турботу про своїх партнерів. Так, паралельно з виробництвом будівельної хімії ми виготовили партію антисептичних засобів і подарували їх клієнтам компанії. Таким чином карантин дозволив нам підвищити лояльність партнерів вкрай актуальним подарунком. 

Що ви зробите в першу чергу, коли буде вже «все можна»?

Насправді карантин мені майже не відчувається, адже звичні речі вдалося легко перелаштувати: заняття спортом перенеслось із спортзалу на свіже повітря та велосипед; гра в настільний теніс тепер відбувається на будівельному майданчику; похід до ресторану замінився на «звану вечерю» онлайн. 

Єдине, чого наразі не вистачає – регулярної гри у сквош, тож після карантину одразу зберемося з друзями на корті та перевіримо хто з нас краще зберіг фізичну форму.

Андрій Озейчук - МІМ - перша бізнес-школа
Андрій Озейчук - МІМ - перша бізнес-школа
Андрій Озейчук - МІМ - перша бізнес-школа
Андрій Озейчук - МІМ - перша бізнес-школа
Андрій Озейчук - МІМ - перша бізнес-школа
Андрій Озейчук - МІМ - перша бізнес-школа

Інші хрестоматії успіху