Управління клієнтським досвідом
Безперечно, клієнтський досвід у наш час має дуже велике значення. Настільки, що простий дефіцит уваги з боку компаній до нього призводить не тільки до зменшення продажів, але й до банкрутства. То ж бажано не тільки знати що мається на увазі під терміном «клієнтський досвід», але й вміти ним керувати!
24 січня у Бізнес-школі МІМ відкриється перше у цьому році Маркетинг-кафе, і темою зустрічі стане якраз «Управління клієнтським досвідом».
* На що саме найбільш важливо звернути увагу при створенні системи взаємовідносин з клієнтами?
* Які нові інструменти використовуються сьогодні у світі при роботі з клієнтами?
* Які підходи виправдали себе успішною практикою в Україні?
Спікерами на зустрічі стануть:
- Олена Цисар – засновник компанії CSMC. Партнер 4service Group, голова консалтингового напрямку 4Service Group;
- Валентин Калашник - CEO & Founder в OSDirect.
Модераторами заходу є віце-президент Бізнес-школи МІМ Олексій Виноградов та викладач Вадим Савельєв.
Як завжди це буває на Маркетинг-кафе, на вас чекають цікаві доклади спікерів, а також розгляд реальних кейсів з практики!
Готуйте свої запитання! Чекаємо на вас.