WSJ: огляд публікацій за липень 2019

На передбачувані за результатом, але не менш контроверсійні вибори страждає не лише Україна.

28 липня 2019

ПЕРШІ ШПАЛЬТА

На передбачувані за результатом, але не менш контроверсійні вибори страждає не лише Україна.

У Великій Британії прем’єр-міністром обрано Boris Johnson, колишнього міністра закордонних справ та палкого прихильника Brexit. Він, зокрема, відмітив, що вихід з ЄС відбудеться до 31 жовтня і пообіцяв нову енергію країні, завдяки якій вона скористається будь-якою нагодою для досягнення успіху. Оглядачі відмічають, що становище, в якому опинилась країна, найскладніше з часів Другої світової війни, адже на Британію чекають часи непевності та турбулентності.

КОМПАНІЇ ТА РИНКИ

Бегемоти світової економіки впливають на сьогоднішній діловий пейзаж в Америці.

Перед продовженням переговорів з Китаєм президент Trump погодився видавати тимчасові дозволи на торгівлю тим американським технологічним компаніям, які продають Huawei Technologies. З іншого боку,  Конгрес США заборонив витрачати державні гроші на закупівлю автобусів та вагонів для громадського транспорту, виробленого  в Китаї.

Продовження заборони експлуатації Boeing 737 MAX впливає на всю американську економіку. Нині компанія виробляє 42 літаки на місяць, що на 10 штук менше, ніж у квітні. Через це страждають авіаперевізники, скорочують виробництво постачальники,а це призводить до погіршення загального прогнозу стану економіки.

Apple веде переговори з Intel про купівлю компанії. Якщо ця оборудка відбудеться, то Apple скористається результатами роботи Intel зі створення чіпа для наступного покоління бездротового зв’язку, відомого як 5 G. Орієнтовна вартість операції – 1 млрд. доларів.   

Після проблем, викликаних арештом  Ghosn, колишнього  СЕО Nissan, у компанії розпочався важкий період. Їй загрожує знищення 12,500 робочих місць внаслідок скорочення виробництва на 10% в усьому світі.

СТИЛЬ ЖИТТЯ ТА МИСТЕЦТВО

Всі вже купили квитки на море? Якщо ні, то ось як подорожують співробітники американських авіакомпаній.

Цивільна авіація – не лідер в оплаті праці, але потребує висококваліфікованих кадрів. Вихід – безкоштовні подорожі на незаповнених місцях для своїх співробітників та з 90% знижкою для співробітників конкурентів. Зазвичай такі подорожні реєструються на декілька рейсів – якимсь на точно посадять. Хтось може не з’явитись в останній момент, десь рейс має вільні місця – все можливо. Проте,  є й ризики. Якщо рейси заповнені - безкоштовних місць немає. Тому цілком може статись, що полетять такі пасажири додому через гак у більш як 5000 кілометрів, наприклад, з Таїті в Гонолулу через  Лос-Анджелес та Лас-Вегас. Добре, що не через Нью-Йорк.