Перші шпальти FINANCIAL TIMES: кінець червня 2020

Хоча COVID-19 вже не домінує на перших шпальтах, але продовжує впливати на порядок денний

18 червня 2020

На перших шпальтах

Хоча COVID-19 вже не домінує на перших шпальтах, але продовжує впливати на порядок денний. 

Станом на 17.06.2020  підтверджених випадків захворювання на COVID-19 в усьому світі – 8085634, летальних – 436025. Британська біотехнологічна компанія Avacta заявила про те, що вірогідно знайшла ліки від COVID-19. Нині компанія шукає фармацевтичну компанію, з якою могла б створити партнерство для продовження роботи над ліками.

У США виникла проблема через публікацію мемуарів про роботу в Білому домі John Bolton, колишнього радника п.Trump з національної безпеки. Зокрема, він зазначає, що президент намагався отримати допомогу Xi Jinping, лідера КНР у наступних президентських виборах.    

Що відбувається

Недарма зазначають, що криза – це час можливостей. Нинішня криза надає можливості не лише фармацевтичним компаніям.

Низка інвесторів у приватні компанії, переважно американські фірми, нині «пустилася берега» - вони інвестували більш як $40 мільярдів  у різні компанії з середини березня. Така агресивна поведінка контрастує із загальним падінням активності на ринку та сумними прогнозами, за якими нас очікує скорочення економіки більше, ніж за часів Великої депресії 1930-х років.

Компанія Match Group, яка володіє такими сервісами як Tinder та OKCupid, заявила про значне зростання «цифрових побачень». Така ситуація викликана активним використанням відео сервісів, які до карантину не користувались аж надто великим попитом. Нині цей сегмент спричиняє розвиток бізнесу. Очікується, що прибутки групи цього року зростуть на 10%.

Компанія Visa відзначила значні зміни у споживацькій поведінці, які, за прогнозами, залишаться з нами і після епідемії. По-перше, доля дебетових карток зросла за рахунок кредитних, по-друге, через зменшення міжнародних платежів зросла частка розрахунків всередині країн. По-третє,  передбачається, що цього року на 30% зменшиться використання готівки.

Стиль життя, мистецтво та книжки

Мистецькі аукціони онлайн. Чи є у мистецтва шанс хоч краєчком лишитись в реальному житті?

Директор Art Basel, чи не найбільшого світового ярмарку мистецтв, який проводиться у Гонконгу, Майямі та Базелі, Marc Spiegler  вважає, що загрози повної діджиталізації мистецтва не існує. Хоча і визнає, що пандемія та карантин сильно вплинули на те, як ярмарок відбувається нині. Так, Art Basel Hоng Kong відмінили в останній момент, тому цифрова платформа, яку створили як додатковий інструмент для тих, хто фізично не зміг бути присутнім на виставці, раптом стала основною. Очевидно, що покупка чи скоріше споглядання витвору мистецтва он лайн не може замінити безпосереднє спілкування з артефактом – адже навіть відео інсталяції вкрай важко перенести на екран лептопа. Однак, як додатковий канал продажу платформи – це нові можливості, зокрема, для монументального мистецтва, нових або невеликих галерей. До того ж, діджиталізація зробить арт ринок більш прозорим, що точно піде на користь галузі, яка славиться «гнучкістю» своїх практик.