Поведінка споживачів

Курс Вадима Савельєва, викладача Бізнес-школи МІМ

Курс є частиною діючої програми МВА та проекту MBA UPDATE FOR ALUMNI,  тому приєднатися до нього можуть лише випускники Бізнес-школи МІМ. 

Курс формує:


Теми, що розкриваються:

  1. Моделі прийняття споживачами рішення про покупку.
  2. Вибір споживача і як це використовувати для стимулювання потрібного вектора поведінки.
  3. Альтернативи стратегій позиціонування бренду. Бренд як інструмент впливу на поведінку споживача.
  4. Сегментація споживачів.
  5. Створення споживчих продуктових/сервісних інновацій.

 

Тривалість курсу: 12 годин

Графік занять: 

Викладач курсу: Вадим Савельєв

к.е.н., бізнес-консультант зі стратегічного планування, маркетингу, бренд-менеджменту. Автор публікацій з питань стратегічного маркетингу та дослідження ринків. Реалізував більше 300 проектів з розвитку бізнесу для торгово-роздрібних компаній, виробників ТНП, промислових компаній, банків та інших підприємств сфери послуг.