Поведінка споживачів
Курс Вадима Савельєва, викладача Бізнес-школи МІМ
Курс є частиною діючої програми МВА та проекту MBA UPDATE FOR ALUMNI, тому приєднатися до нього можуть лише випускники Бізнес-школи МІМ.
Курс формує:
- сучасну систему поглядів та спеціальних знань з поведінки споживачів,
- практичні навички щодо вироблення, розвитку та збагачення прийомів та методів досліджень поведінки покупців на споживчих та на ринках організацій.
Теми, що розкриваються:
- Моделі прийняття споживачами рішення про покупку.
- Вибір споживача і як це використовувати для стимулювання потрібного вектора поведінки.
- Альтернативи стратегій позиціонування бренду. Бренд як інструмент впливу на поведінку споживача.
- Сегментація споживачів.
- Створення споживчих продуктових/сервісних інновацій.
Тривалість курсу: 12 годин
Графік занять:
Викладач курсу: Вадим Савельєв к.е.н., бізнес-консультант зі стратегічного планування, маркетингу, бренд-менеджменту. Автор публікацій з питань стратегічного маркетингу та дослідження ринків. Реалізував більше 300 проектів з розвитку бізнесу для торгово-роздрібних компаній, виробників ТНП, промислових компаній, банків та інших підприємств сфери послуг. |