Планування продажів та операцій в організаціях
Курс Маргарити Романової, запрошеного викладача Бізнес-школи МІМ
Курс є частиною діючої програми МВА та проекту MBA UPDATE FOR ALUMNI, тому приєднатися до нього можуть лише випускники Бізнес-школи МІМ.
Курс дозволяє зрозуміти, що з себе представляє процес планування продажів і операцій (S&OP, Sales and Operations Planning
Теми, що розкриваються:
- Від ланцюгів поставок до ланцюгів створює цінність (від SC до Value Chain)
- Симптоми неінтегрованих бізнес-процесів
- Введення в S&OP, ключові принципи і стадії зрілості бізнес-процесів
- 5 Основних етапів S&OP процесса
- Джерело Роста (Sales and Marketing Planning) - управління портфелем
- Планування попиту (Demand Planning)
- Необмежена ковзне прогнозірованіе
- Оцінка точності прогнозу
- Планування ланцюга поставок (Supply Planning)
- Фінансова інтеграція (Finance reconciliation) і управління Risks & ОППС
- Топ-менеджмент мітинг - твердження бізнес-сценарію
- Приклади успішного впровадження і результати
- Основні етапи впровадження Agile S&ОП
- Основні інструменти побудова системи постійного вдосконалення процесу S&OP
Тривалість курсу: 12 годин
Графік занять:
Викладач курсу: Маргарита Романова
МВА, досвід в управлінні ланцюгами поставок, закупівлями, розповсюдженням та складуванням в міжнародних високотехнологічних компаніях B2B / FMCG / Food & Pharma. Член "Ради країни" з питань регулювання якості та регулювання кризових ситуацій в дитячому харчуванні. Спікер, експерт та тренер з національної системи поставок, закупівель та фінансів. |