Як сформувати особистий бренд: лекція Дмитра Розенфельда у МІМ

12 жовтня 2018

Про важливість розбудови особистого бренду відомий маркетолог та визнаний майстер публічних виступів Дмитро Розенфельд знає не з книжок, а з власного досвіду. Як стати кращим серед кращих, домогтися впізнаваності та довіри в аудиторії, пан Розенфельд розказав слухачам корпоративної програми для співробітників Національного банку України.

Особистий бренд співробітника впливає на бренд його роботодавця. Це твердження надзвичайно актуальне в наш час, адже інколи профайл у Facebook може мати більшу аудиторію і охоплення, ніж деякі національні ЗМІ.

«Навички побудови власного бренду дійсно можна застосовувати в роботі з метою досягнення найкращого результату по просуванню проектів своєї організації», - поділився враженнями від почутого слухач Дмитро Мухопад.

Пан Розенфельд наголосив, що не так важливо, яке амплуа у розбудові особистого бренду використовувати: наставника, лідера або експерта – головне бути зрозумілим та цікавим для аудиторії.

Загалом зустріч Дмитра Розенфельда із МІМівцями стала черговим підтвердження майстерності лектора у публічних виступах. «Хочу зазначити, що Дмитро - харизматичний та неординарний спікер. Була цікаво і не нудно, в аудиторії постійно було бажання почути, що ж далі», - додав співробітник Нацбанку.