Як продавати у цифрову епоху: лекція Євгена Шевченка у МІМ
10 жовтня 2018
Люди обирають Інтернет частіше, ніж інші медіа, впевнений Євген Шевченко, засновник Digital-агентства UAMASTER, який цієї суботи, 6 жовтня, прочитав лекцію для слухачів програми pre-MBA «Маркетинг». Тож саме digital-маркетингу була присвячена його розмова з МІМівцями.
Доля покупок в мережі постійно зростає, навіть у тих сферах, де офлайн-магазини зазвичай користуються стабільним попитом. Зокрема, у рітейлі одягу. «Навіть якщо людині важливо ознайомитись з товаром фізично, сьогодні цей контакт заміняє відео-контент», - запевнив Євген Шевченко.
У цих умовах потрібно боротися за споживача, особливо за споживача, який здійснює покупки через свій смартфон.
Роль мобільного трафіку зростає
«Наразі від 60% до 80% контактів (відвідувачів сайту) приходять через мобільний трафік», - наголосив лектор.
Наприклад, в США людина в середньому протягом доби здійснює 84 мобільні Інтернет-сесії. Ми не лише переглядаємо новини та спілкуємось онлайн, ми активно здійснюємо покупки через телефон. І роль мобільного трафіку лише зростатиме.
Однак, у розмові зі слухачами digital-фахівець застеріг, що перш ніж витрачати гроші на мобільну рекламу, треба впевнитись, що мобільна версія сайту є зручною та може продавати. Євген поділився з присутніми порадами, як збільшити вірогідність конверсії. Зокрема, зауважив, що швидкість завантаження основного контенту мобільної версії сайту має тривати не більше 4 секунд.
Українці довіряють відгукам в мережі
Конкуренція за споживача посилюється. Важливо не лише привести покупця на сайт, а й переконати його здійснити покупку.
«В Україні 68% людей перед покупкою читають відгуки про товар чи продавця. Понад 80% - цим відгукам довіряє», - навів статистику Євген.
Тож робота з форумами, соціальними мережами та іншими майданчиками, де покупці діляться власним споживацьким досвідом, є вкрай важливою.
Портрет аудиторії
Євген Шевченко переконаний, що успіх просування в Інтернеті залежить від правильно обраної та сегментованої цільової аудиторії.
«Чи продасте ви автомобіль Mercedes, показавши рекламу студентам КПІ? – запитав у присутніх Євген. – Навряд. Однак, якщо ви таргетуватиметися на відвідувачів бізнес-залів аеропорту «Бориспіль», вірогідність покупки значно зросте».
Формуючи портер аудиторії, не варто зосереджуватись лише на загальних соціально-демографічних показниках, натомість слід сформувати чіткий портрет свого споживача, знати, чим він цікавиться, чи має авто, якої саме марки.
«Коли ми говоримо про креатив, завжди потрібно враховувати культурний контекст цільової аудиторії, знати відповідь на питання, хто є сelebrity для моєї ЦА», - запевнив лектор.
Не продавай – розважай
Поміжтим зростає роль нативної реклами. Люди втомились від звичайної рекламної комунікації. Натомість вони реагують на розважальний та емоційний контент.
Обираючи, чим привернути увагу споживача, черговим стоковим фото чи власноруч розробленим креативом, необхідно віддавати перевагу другому. Такий контент завжди цікавіший для аудиторії.
Довідково: UAMASTER – digital-агентство з 14-річним досвідом успішної роботи. За цей час фахівці UAMASTER накопичили достатньо знань та експертизи аби втілити ще один проект – Школу цифрової реклами.
Програма pre-MBA «Маркетинг» спрямована на систематизацію управлінських навичок та знань в області маркетингу та надання практичного маркетингового інструментарію, зокрема digital, як основи ведення сучасних комунікацій.