Wicked 7 - батько маркетингу Філіп Котлер та бренд-активіст Крістіан Саркар про небезпечні проблеми людства для ReІnforceUA

28 листопада 2022

Чергова зустріч у рамках проєкту ReІnforceUA буде особливою. На віртуальну розмову з українською аудиторією завітає батько маркетингу як науки Філіп Котлер. Товариство йому складе Крістіан Саркар – автор, підприємець, консультант, активіст, видавець і художник. У 2021 році Котлеру було присуджено пожиттєву нагороду рейтингу Thinkers50, а Саркар у списку провідних мислителів сучасності опинився у 2020 році завдяки своїй роботі над бренд-активізмом.

Спікери проведуть спільну лекцію «Wicked 7: найнебезпечніші проблеми людства» 30 листопада. Початок традиційно о 18.00 за Києвом. Зареєстровані користувачі зможуть поставити свої запитання. Лінк для реєстрації: https://reinforceua.com/lectures/32.

Філіп Котлер, почесний професор міжнародного маркетингу Школи менеджменту Kellogg Північно-Західного університету (США), яка визнана найкращою бізнес-школою у викладанні маркетингу, має українське коріння. Його батьки перебралися до США у 1917 році і їм вдалося облаштувати своє життя та сприяти тому, що їхній син здобув якісну освіту в Чикаго. І зрештою побудувати і розвинути науковий підхід до маркетингу, перетворивши його із побіжної діяльності у важливо виробничу роботу. Це йому належить ідея та визначення: «Маркетинг – вид людської діяльності, спрямований на задоволення потреб шляхом обміну». 

Котлер є автором та співавтором 90 книг, він має понад 170 публікацій у провідних журналах. У 1985 році став першим лауреатом нагороди «Видатний викладач маркетингу», яку присуджує Американська асоціація маркетингу (AMA). У 2014 році його ввели до Зали слави маркетингу AMA. Він був першою обраною Легендою маркетингу, його роботи було опубліковано та рецензовано в дев’яти томах. Професор Котлер консультував такі компанії як IBM, General Electric, AT&T, Honeywell, Bank of America, Merck та інші.

Крістіан Саркар  – співзасновник та редактор онлайн-видання The Marketing Journal, який у 2016 році він заснував разом з Філіпом Котлером. Саркар є співавтором ідеї, яка лягла в основу конкурсу «Будинок за 300 доларів» в Harvard Business Review. В основі проєкту  – нова парадигма дизайну доступного житла. До конкурсу було залучено багато компаній, у тому числі IKEA.

У 2015 році Саркар почав співпрацювати з Філіпом Котлером в проєкті FixCapitalism.com — онлайн-ресурсі, присвяченому питанням поточного стану капіталізму в США та створенню форуму для пошуку рішень і обговорення останніх результатів досліджень на цю тему. Саркар співпрацював із Філіпом Котлером над ідеєю бренд-активізму. У 2018 році вони стали співавторами книги «Бренд-активізм: від мети до дії». Вони також створили онлайн-ресурс для дослідження бренд-активізму ActivistBrands.com.

У 2019 році Саркар і Філіп Котлер розпочали роботу над відкритим інноваційним дизайном, щоб «врятувати людство від самого себе», що перетворилося на проект Wicked7. Розширюючи свою роботу над бренд-активізмом, Саркар представив «екосистему злих проблем» на Глобальному форумі Пітера Друкера у 2019 р. Саркар і Котлер залучили низку лідерів думок із бізнесу та світу мистецтва, щоб виступити в якості радників проєкту.