Візуальне перевтілення бізнесу і допомога дітям: перші результати дизайн-марафону «Схвильовані»
06 січня 2023
Перші результати дизайн-марафону «Схвильовані», який підтримує Бізнес-школа МІМ, підбили у Благодійному фонді «Діти Героїв». Три перші бренди зробили пожертви для підопічних Фонду, а натомість отримали нове та сучасне обличчя бізнесу від дизайн-агенції Rocketmen.
Йдеться про сімейний бізнес обсмажування кави SLURP, який розширюється навіть під час війни. Усе почалось з обсмажування для маленької кав'ярні, а зараз вони мають кавовий корнер. ВИКУП – це медіа про сучасну українську культуру і творчість. А також Oxfoc, мотиваційна платформа для корпоративного навчання, яка піклується про клієнтів і створює «турботливі» умови для навчання.
Організатори нагадують, що марафон триває і запрошують долучатися до нього нові бізнеси, що тільки шукають свою айдентику, а також бренди, що працюють давно, але відчувають потребу в оновленні. А найголовніше – мають бажання зробити добру справу і підтримати дітей, які втратили батьків через війну.
Мета марафону «Схвильовані» – зібрати щонайменше 500 000 грн донатів для БФ «Діти Героїв». Якщо на старті марафону Фонд опікувався 800 дітьми, то наразі їх кількість вже сягнула цифри 1500.
Як взяти участь у дизайн-марафоні «Схвильовані»?
- Подати заявку на сайті креативної дизайн-агенції Rocketmen
- Отримати лист про підтвердження участі та заповнити детальний бриф
- Зробити донат на рахунок благодійного фонду «Діти Героїв»
- Отримати новий логотип та стартові віжуали для рекламних кампаній
- Перезапустити свій бізнес з новою силою