Візуальне перевтілення бізнесу і допомога дітям: перші результати дизайн-марафону «Схвильовані»

06 січня 2023

Перші результати дизайн-марафону «Схвильовані», який підтримує Бізнес-школа МІМ, підбили у Благодійному фонді «Діти Героїв». Три перші бренди зробили пожертви для підопічних Фонду, а натомість отримали нове та сучасне обличчя бізнесу від дизайн-агенції Rocketmen.

Йдеться про сімейний бізнес обсмажування кави SLURP, який розширюється навіть під час війни. Усе почалось з обсмажування для маленької кав'ярні, а зараз вони мають кавовий корнер. ВИКУП – це медіа про сучасну українську культуру і творчість. А також Oxfoc, мотиваційна платформа для корпоративного навчання, яка піклується про клієнтів і створює «турботливі» умови для навчання.

Організатори нагадують, що марафон триває і запрошують долучатися до нього нові бізнеси, що тільки шукають свою айдентику, а також бренди, що працюють давно, але відчувають потребу в оновленні. А найголовніше – мають бажання зробити добру справу і підтримати дітей, які втратили батьків через війну.

Мета марафону «Схвильовані» – зібрати щонайменше 500 000 грн донатів для БФ «Діти Героїв». Якщо на старті марафону Фонд опікувався 800 дітьми, то наразі їх кількість вже сягнула цифри 1500.

Як взяти участь у дизайн-марафоні «Схвильовані»?

  1. Подати заявку на сайті креативної дизайн-агенції Rocketmen
  2. Отримати лист про підтвердження участі та заповнити детальний бриф
  3. Зробити донат на рахунок благодійного фонду «Діти Героїв»
  4. Отримати новий логотип та стартові віжуали для рекламних кампаній
  5. Перезапустити свій бізнес з новою силою