Всі цифрові ресурси МІМ в одній візитівці – продукт від Caer Sidi став частиною «стартового набору слухача»

04 січня 2022

Новий цифровий продукт поповнив традиційний «стартовий набір» слухача МІМ. Візитівку на базі NFC-технології спеціально за запитом Бізнес-школи розробила компанія Caer Sidi, яка потрапила до переліку ста перспективних стартапів – потенційних єдинорогів.

Спеціально для МІМ розробники розширили можливості продукту і фактично вперше відпрацювали його у форматі, коли, окрім даних про власника і компанію, у якій той працює, є ще блок закритої інформації, яка призначена для слухачів Бізнес-школи та її випускників.

- Ми передбачили окрему опцію для нашої спільноти: коли людина логіниться у свій акаунт, розміщений на домені МІМ, вона може бачити спеціальну додаткову інформацію. На даний момент для слухачів там розміщений наш електронний довідник ресурсів, яким може користуватися лише власник картки. Також дуже зручно мати на цій картці всі необхідні дані по навчанню – від номера адміністратора програми і назви групи до техпідтримки та інформації по бібліотеці і всіх ресурсах, які у нас є. Зокрема, moodle – наш портал навчальних ресурсів, де можна знайти всю інформацію, яка необхідна в навчанні. Ми продовжуємо розширювати цей функціонал. Щодо базових можливостей, така карта дозволяє моментально, одним натисканням зберігати і передавати дані користувача: телефон, електронну адресу, акаунти в соцмережах, - розповіла про можливості, які дає картка, менеджер відділу зв'язків зі спільнотою МІМ Ірина Нікітіна. Вона наголосила, що знайомство з Caer Sidi відбулося завдяки одному з випускників МІМ, який звернув увагу на інновативність технології.

CEO компанії Caer Sidi Павло Шлапак, ділячись враженням від роботи над цим проєктом, зазначив, що певною мірою завдання стало викликом для команди. Але й дало змогу вперше відпрацювати нюанси, які перетворюють візитівку з розряду «фішки» для однієї людини на потужний корпоративний інструмент.

- Я дуже вдячний МІМ за можливість разом зробити такий глобальний проєкт, який став корисним інструментом для слухачів. Цей запит потребував додаткових зусиль для впровадження, але завдяки цьому Бізнес-школа МІМ надала слухачам значно більшу цінність, аніж просто брендована корпоративна візитка. Для нас це також був виклик, з яким ми успішно впоралися. Ми зробили сторінку для МІМ і закритий контент – все це відпрацювали на першому запуску і зараз успішно тиражуємо. Ми отримуємо зворотній зв’язок і поліпшуємо продукт далі. Адже це не просто інструмент для обміну контактами з вау-ефектом, це річ, яка дозволяє економити час слухачам. Наша особливість у тому, що ми одразу орієнтувалися на сегмент В2В, коли візитка просуває людину і компанію. Тут є потужні можливості для інтеграції, брендингу зовні і всередині. Є можливість  розмістити інформацію на домені замовника – так ми і зробили з МІМ, - пояснив Павло Шлапак.

Ще один аспект, який був визначальним під час розробки картки та її наповнення, – безпека. Ірина Нікітіна наголошує, що технологія NFC і деталі, передбачені розробником, гарантують максимальний захист передачі даних. Щодо користування – воно максимально інтуїтивне і не потребує встановлення якогось додаткового програмного забезпечення. Крім того, власник може необмежену кількість разів коригувати свої дані, міняючи місце роботи, мову інтерфейсу і записів, додаючи чи видаляючи відомості. З одного боку, це зручно, з іншого – відповідально й екологічно, адже не потрібно щоразу передруковувати візитівки і викидати зайві.

Зараз розробники допрацьовують автоматичний двосторонній обмін емейлами з контактами - це допоможе максимально пришвидшити обмін інформацією, а отже зекономити ще більше часу. Фактично, варіант «зашитої» інформації у формат картки – один з різновидів того, що пропонує Caer Sidi. Це також може бути ремінець для годинника, одяг, корпоративні сувеніри у формі чипу чи QR-коду, одним словом, той напрямок, який називають словом «фіджитал» (phygital), тобто поєднання цифрових технологій з фізичними носіями та їхня інтеграція.