Випускниця МІМ запрошує представників спільноти стати менторами для інноваторів покоління Z
18 листопада 2021
31 фіналіста з-поміж 532 претендентів відібрала команда міжнародної платформи Fashion Pitch як авторів кращих і перспективних стартапів у напрямку fashion інновацій. Вік учасників – від 9 до 25 років. У відборі для участі в акселераційній платформі визначили авторів 30 проєктів, які вразили своєю інновативністю. Окремі з них вже на етапі тестування у співпраці з великим бізнесом, зазначила зановниця NFZ Fashion Pitch та New Fashion Zone, співвласниця X-Tend Group, випускниця МІМ 2006 року Марія Терехова.
- Ідеї, які ми відібрали, без перебільшення проривні. Вони стосуються того, як взагалі по-іншому підходити до бізнесу у фешн-індустрії. Йдеться про автоматизацію, технологічні моменти. Наприклад, взуття, яке вимірює рівень того, як себе відчувають ноги, а потім самостійно вмикає масаж чи «говорить» вам, що треба сісти, підняти ноги, відпочити або рекомендує пробігтися. Наша українська компанія, яка потрапила до списку фіналістів, вже зараз працює з Інтертопом: завдяки алгоритмам штучного інтелекту, вони допомагають підібрати речі до того, що ви вже купили. Це дуже класно виходить, внутрішня частина процесу мені ще незрозуміла, але просувати цю тему варто, бо користувач отримує дуже класні «луки». Всі ідеї дуже технологічні – це не про моду в розумінні олдскул, це про моду, якою вона буде за 5 років.
Для того, щоб допомогти зростати молодим винахідникам і розробникам, проєкту потрібні ментори, яких і шукає Марія Терехова, в тому числі, серед спільноти Бізнес-школи МІМ. Серед важливих умов – ментор чи менторка мають бути інноваційними, зацікавленими у роботі з Gen Z, тобто з молоддю, народженою з 1995 по 2002 рік. А також ті, хто має досвід у стартапах, просуванні вебсайтів та продуктів на базі ШІ тощо.
- Може так статися, що після завершення проєкту хтось з менті буде співпрацювати з компанією, яку представляє ментор. Безпосередньо ментори можуть бути бізнес-ангелами, які інвестують в цікаві ідеї, якими вони збагачують свій портфель венчурних інвестицій. І ще участь в проєкті може бути цікавою тим, хто сам націлений на представників Gen Z як на споживачів, а отже хоче краще зрозуміти хід думок цих людей. Ментору ще може бути цікаво включитися в процес і якщо в родині є діти такого віку, бажання зрозуміти, як вони думають, бути ближчими до них, - говорить про мотивацію для менторів Марія Терехова.
За її словами, розвиток та підтримка молодих талантів у сфері ІТ може стати тією сильною стороною, яка дасть змогу розвивати конкурентоспроможні інноваційні продукти. Не варто намагатися наздогнати таких сильних гравців як Париж чи Мілан у тому, що вони роблять добре у напрямку моди і впевнено тримають позиції. Однак просуваючи щось абсолютно нове і прогресивне, Україна має всі шанси стати лідером у сфері нового бачення і підходів у фешн-індустрії.
Охочих долучитись до менторської програми Марія Терехова запрошує заповнити анкету. Формат роботи з менті: pro bono, одна година на тиждень до 16 грудня у зручний час, онлайн.