В аудиторії бізнес-школи МІМ-Київ – маркетологи корпорації «ARTERIUM»
19 жовтня у МІМ-Київ стартувала корпоративна програма «Практичні аспекти маркетингу» для корпорації «ARTERIUM».
25 жовтня 201619 жовтня у МІМ-Київ стартувала корпоративна програма «Практичні аспекти маркетингу» для корпорації «ARTERIUM». Приємно відзначити, що це вже друга програма компанії в співпраці з МІМ-Київ: серед 50 учасників програми тепер присутні і колеги із закордонних представництв.
Нинішня програма відрізняється тим, що приділили увагу більш глибинним питанням, які на перший погляд не мають безпосереднього відношення до маркетингу, але маркетолог має їх розуміти – тож говоритимуть і про фінанси, і про управління процесами, проектам і т.д. До того ж, саме на цій програмі розпочинає курс «digital-маркетингу» СЕО і співзасновник «GRAPE Ukraine» Юрій Гладкий.
Слухачів програми з початком навчання привітала Ольга Цапро, HR-директор корпорації «ARTERIUM»: «Я рада нашій зустрічі у найкращій бізнес-школі України. Два роки тому представники нашої компанії отримали порцію знань і навиків у МІМі. За цей період ми ще більше розширили свої виробничі потужності, у нас з’явилися нові представництва закордоном, тож зараз перед вами стоять задачі вже іншого рівня. Ви – рушійна сила, в якій закладений успіх майбутніх періодів, локомотив, і задаєте напрям своїм колегам. Тож сподіваюся, що наступного разу нас буде ще більше: приєднаються колеги із Сербії, Словаччини й інших країн Балканського півострова. Використовуйте кожну хвилину у бізнес-школі МІМ-Київ для отримання знань і спілкування. Успіхів вам, натхнення і такого ж бадьорого, як осінні ранки, настрою протягом всієї програми».