У МІМ пройшов воркшоп «Репутація – ресурс подолання кризи»
20 вересня в МІМ відбувся воркшоп «Репутація – ресурс подолання кризи» з використанням методики SW ReaLity. Це ділова гра-симуляція, авторська розробка Reputation Lab.
26 вересня 201720 вересня в МІМ відбувся воркшоп «Репутація – ресурс подолання кризи» з використанням методики SW ReaLity. Це ділова гра-симуляція, авторська розробка Reputation Lab. Спікером і модератором бізнес-гри був Андрій Кашпур, автор і керівник Reputation Lab, власник агенції стратегічних комунікацій Kascom, автор книг із PR.
Суть цієї методики полягає в тому, щоб через гру прожити реальний кейс під кутом сприйняття різних команд. Аудиторію поділяють на команди, обирають президента, представників преси, біржі, чиновників і соціальних класів населення. Кожна команда представляє собою версію компанії, розробляє дії щодо нейтралізації конфлікту, формує офіційну відповідь для населення, інвесторів і влади. Аудиторія після відповіді команд висловлює свою думку від імені населення або держави, а також виділяє або забирає певний бюджет для кожної з команд. Гра може тривати необмежене число тактів, перемога дістається команді, яка набрала найбільшу кількість очок – ігрових грошей.
На воркшопі був ліміт – 3 такти, а також часове обмеження на підготовку відповіді (7-10 хвилин) і на саму відповідь представника команди (до 1 хвилини).
Кейсом для вирішення став нещодавній конфлікт американської авіакомпанії United Airlines, що відбувся навесні цього року. Через овербукінг одному з пасажирів літака було відмовлено в посадці. Після його відмови добровільно покинути літак, пасажира силою витягали з салону. Пасажиром виявився лікар, який поспішав у клініку. Авіакомпанія принесла формальні вибачення, виплатила компенсацію, але, фактично, залишилася на боці співробітників компанії.
«Чим більше і страшніше кризова ситуація, тим нижче наші рефлекси. Не варто вибачатися або наносити удар у відповідь. Дійте з холодною головою і стратегічно».
Гра пройшла весело, легко і досить плідно. Створена атмосфера брейншторму, досвідчений спікер і традиційно активна аудиторія зробили захід корисним для всіх учасників.
Як сказав один із гравців: «Репутація – не філософія компанії. Це інструмент, і його треба використовувати».
Криза – це шанс не тільки вийти з пікової ситуації, а й зміцнити свої позиції, знайти «діри» у бізнес-процесах компанії.
Під час заходу аудиторією і спікером було помічено багато цікавих думок, які стали для когось інсайтами.
Ось деякі з корисних висновків після гри:
«Минуле вам дає плече на майбутнє. Плече як в інвестиціях, так і у фізиці. Чим довше і міцніше воно з одного боку, тим ширше ваш діапазон можливих дій – з іншого. Забезпечте компанії хороший бекграунд вже зараз, і в кризовій ситуації це зміцнить ваше положення, спростить вихід із неї».
«У питаннях репутації немає місця для скромності. Треба використовувати всі свої переваги і говорити про них відкрито».
«У короткостроковій перспективі виграє комунікативна тактика, популізм, однак у довгостроковій – тільки стратегія і реальні дії. Компанії, які вибирають виключно комунікативну політику, здуваються після перших тактів як в іграх, так і в житті».
Після гри було проведено розбір помилок команд, обговорення інсайтів і загальних вражень.